معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

در طراحی یکی از چالش هایی که افراد با آن رو به رو هستند طراحی چهره می باشد. برای اینکه بتوانید چهره، حالات و احساسات مختلف را نشان دهید باید اصولی را یاد بگیرید. طراحی یک چهره خوشحال با چهره ای که غمگین است، فرق می کند. بعضی از افراد طراحی چهره را کار سختی می دانند، به این دلیل که طراحی چهره دو نفر کاملا با هم متفاوت است. با استفاده از حالت هایی مثل طراحی ابرو، چشم و لب می توان احساسات را بیشتر نمایش داد. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی چهره عصبانی صحبت کنیم.

برای طراحی احساسات از چه گزینه هایی می توان استفاده کرد؟

بسیاری از هنرمندان برای رسم حالت های مختلف چهره از یک آیینه استفاده می کنند، با استفاده از آیینه می توان بازتاب حالت صورت را دید و در واقع به عنوان یک منبع مرجع عمل می کند. اگر در خانه آیینه دارید، سعی کنید این کارها را انجام دهید. پشت میز کار خود بنشینید و حدود ۳۰ دقیقه یا یک ساعت، در حالی که از خودتان به عنوان یک منبع مرجع استفاده می کنید، احساسات مختلف را تمرین کنید. یا کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که تعدادی تصویر از اینترنت دانلود کنید و طراحی مورد نظر خود را از روی آن ها بکشید.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که تصاویری را از اینترنت دانلود کنید و طراحی خود را از روی آن ها بکشید.

به عنوان گزینه آخر، از خودتان یا دوستتان عکس بگیرید و از روی آن عکس طراحی کنید.

چگونه حالت عصبانی چهره را با استفاده از ابرو نشان دهیم؟

زمانی که می خواهید هر نوع احساسی را طراحی کنید، ابروها نقش مهمی دارند. نمی دانید برای نشان دادن احساسات از کجا باید شروع کنید؟

طراحی ابروها: اگر به ابروها قوس و انحنای زیادی بدهید، آنگاه می توانند حالت شخصیت فرد را مشخص کنند. روبه روی یک آیینه بنشینید و به حالت های چهره خود دقت کنید.  زمانی که از یک حالت به حالت دیگر می روید، می بینید که در هر حالت، ابروها نقش بیشتری را ایفا می کنند. زمانی که می خواهید احساس عصبانیت را نشان دهید، شیب دار نشان دادن ابرو کمک زیادی می کند. به راحتی آن را به سمت بینی شیب دار کنید، خط شیب دار شده را کامل رسم کنید، به صورتی که لبه های بیرونی ابروها از چشم فاصله داشته باشند. هر چه ابروها را شیب دار تر نشان دهید، می توانید احساسات را اغراق آمیزتر نشان دهید. اگر قصد دارید که عصبانیت صورت را بیشتر نمایش دهید، ابروها را نزدیک به چشم رسم کنید.

حالت عصبانی چهره را چگونه با استفاده از چشم نشان دهیم؟

رسم چشم های بزرگ می تواند احساس عصبانیت را بیشتر نمایش دهد. به عنوان یک قاعده کلی، چشم های بزرگ تر بهتر می تواند احساسات را نشان دهد. شکل چشم مهم نیست، اما زمانی که آن ها را از حالت عادی بزرگتر رسم می کنید، میزان عصبانیت را بهتر می توانید نشان دهید. بین احساس عصبانیت با خشمگین شدن فرق است. بزرگی و اندازه چشم درواقع تعادل احساسات را بیان می کند. هر چه چشم بزرگتر باشد، احساسات بیشتری با آن همراه است. بنابراین زمانی که چشم های عصبانی را طراحی می کنید و می خواهید احساسات زیاد خود را نشان دهید، اندازه چشم ها را بزرگتر رسم کنید. با این کار می توانید عصبانیت شدید را نشان دهید. تا اینجا در مورد طراحی چشم صحبت کردیم، حال می خواهیم در مورد جز مهم دیگری که در نشان دادن احساسات نقش دارند صحبت کنیم و آن عنبیه چشم است.

طراحی عنبیه: زمانی که دارید عنبیه را رسم می کنید نیاز است که برای نشان دادن میزان عصبانیت آن را کوچک طراحی کنید. تضاد بین نقطه کوچک برای عنبیه و سفیدی وسیعی اطراف آن به ما در مورد شرایط اضطراری، ترس و لجاجت می گوید. اندازه عنبیه می تواند شخصیتتان را مثل کسی که عقلش را از دست داده یا یک روانی به نظر برساند. برای مثال شخصی که خیلی عصبانی هست، هیچ منطقی ندارد.

برای طراحی حالت عصبانیت، چگونه لب ها را رسم کنیم؟

برای طراحی لب در زمان عصبانیت، راحت ترین راه این است که دهان را با چند عدد دندان نشان دهیم. درست همانطور که قبلا صحبت کردیم، در آینه عصبانی شوید و چیزی بگویید، متوجه می شوید، زمانی که عصبانی هستید، دندان هایتان دیده می شود. منحنی لب و اندازه آن دو جنبه مهم دیگر هستند که واقعا باید به آن توجه شود. با استفاده از آن ها، بیان احساس تغییر زیادی می کند.

میزان عصبانیت را با رسم جزئیات کامل کنید.

در این قسمت می خواهیم در مورد جزئیات ریز صحبت کنیم. اگر تمامی مراحل را انجام دادید و خواستید که کمی هیجان به صورتتان اضافه کنید، می توانید بر روی جزئیات تمرکز کنید. زمانی که چهره و احساسات را طراحی می کنید، کل صورت به احساس شما پاسخ می دهد. چین هایی که در اطراف چشم ها، بینی و دهان وجود دارند می توانند احساسات شما را نمایش دهند. سعی کنید در آیینه نگاه کنید و حالت عصبانیت به خود بگیرید، می توانید تمام خطوطی که در صورتتان پیدا می شود را ببینید. اگر می خواهید عصبانیت زیاد خود را نشان دهید می توانید مقداری برق درون چشم هایتان اضافه کنید یا مقداری بزاق که به دندان ها و زبانتان چسبیده را نشان دهید.

سفارش آنلاین نقاشی چهره سیاه قلم

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی چهره با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق واتساپ با ایشان ارتباط داشته باشند. همچنین می توانید برای مشاهده نمونه کارها به آدرس سایت www.whiteart.ir مراجعه کنید.
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طراحی و نقاشی علاقمند هستید و یا در اطراف خود کسانی را دارید که به این هنر عشق می ورزند ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای خود و یا دوستانتان هدیه ای بینظیر از نقاشی سیاه قلم را تهیه نموده و از آن لذت ببرید . شما می توانید با ارسال عکس خود و یا دوستانتان تصویر مورد نظر خود را سفارش داده و نتیجه ای مطلوب دریافت نمایید .فقط کافیست از طریق شماره تماس و واتساپ : ۰۹۳۰۷۷۲۵۳۳۹ با خانم حاجی علی اکبری در تماس باشید .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:29

Paykan front لنت ترمز جلویی پیکان بدون صدا ، ترمز گیری عالی درسرعت های بالا ، هیچگاه خاصیت ترمزگیری لنت از بین نمیرود ، نسبت به آب حساسیت ندارد، قابل رقابت با لنت ها ی وارداتی ، قیمت مناسب ، داشتن خط ترمز کوتاه تر نسبت به  لنت های وارداتی ، از نظر ابعاد 100% مطابق با استاندرد، تولید شده از بهترین مواد اولیه ی اروپایی. خرید لنت ترمز اصل و درجه یک از فروشگاه اویگار. فروشگاه اویگار امکان خرید لوازم یدکی خودرو را به صورت آنلاین برای شما فراهم آورده است، لطفا در صورت بروز مشکل هنگام خرید قطعات یدکی خودرو با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

خرید و فروش جایگاه سوخت

خرید و فروش جایگاه سوخت پمپ بنزین ، پمپ گازوئیل و چایگاه گاز ( CNG ) در ظرفیت های مختلف از 15 هزار لیتر به بالا با بالاترین استاندارد ها و مورد تایید شرکت پخش فراورده های نفت ایران در شرکت اویگار انجام می شود. همچنین شرکت اویگار خرید بنزین برای جایگاه را نیز انجام میدهد. فروش پمپ بنزین ، خرید جایگاه سیار پمپ بنزین ، خرید و فروش جایگاه CNG در تمام شهرهای ایران از دیگر فعالیت های شرکت اویگار است.

تبلیغات بنری در جایگاه سوخت

امروزه یکی از اساسی ترین فرصت ها در معرفی کالاها، تبلیغات در محیط اطراف زندگی می باشد جایگاه های سوخت و پمپ بنزین از جمله خدمات شهری هستند که تبلیغات در آنها جزء مفیدترین نوع تبلیغات به شمار می آید. تبلیغات در پمپ بنزین شامل نصب بنر، بیلبورد و تراکت های دیواری تبلیغات بر روی تلویزیون شهری ، تبلیغات بر روی نازل  ، استند ایستاده ورودی جایگاه ، تبلیغات روی دیسپنسر ، تابلوی خروجی جایگاه ، استرابورد خروجی جایگاه ، تابلو پیشانی جایگاه ، تابلوی دیواری ، ورودی جایگاه یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران و سرنشینان خودرو را شامل می شود. شرکت اویگار با در اختیار داشتن بیش از 20 جایگاه سوخت در سراسر ایران می تواند تبلیغات شما را در تمام قسمت های جایگاه های سوخت انجام دهد . هزینه تبلیغات در پمپ بنزین و جایگاه های سوخت نسبت به رسانه های دیگر بسیار پایین تر است. برای اطلاع و رزرو تبلیغات خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:27

اگر موتور خودرو به عنوان قلب آن باشد، ورودی هوا به عنوان ریه است. زمانی که در هوا تنفس می کنیم، اکسیژن تازه را به کل بدن خود می فرستیم. همانطور که ما برای زنده ماندن به اکسیژن نیاز داریم، پس خودروهای ما نیز به هوای تمیز نیاز دارند. اما زمانی که فیلتر هوای کثیف، مانع رسیدن هوای تمیز به خودرو می شوند، چه اتفاقی می افتد؟ موتور سوخت برای این که کار خود را انجام دهد به هوا نیاز دارد و فیلتر هوای کثیف می تواند خودرو را خاموش کند. این موضوع مشکلات و مسائل بیشماری را ایجاد می کند. بنابراین نقش فیلتر هوا در ماشین بر همگان روشن است. خوشبختانه، نشانه های فیلتر هوای کثیف کاملا مشخص است. برای اینکه از این نشانه ها اطلاعات داشته باشید این مقاله را دنبال کنید.

ظاهر فیلتر هوا میزان کثیفی را نشان می دهد.

یکی از ساده ترین نشانه ها برای تشخیص کثیفی فیلتر هوا ظاهر آن است. فیلترهای جدید تقریبا سفید هستند که در طول زمان، زمانی که آلاینده های هوا فیلتر هوا را کثیف می کنند، به سیاه یا قهوه ای تبدیل می شود. با دیدن و بازرسی فیلتر هوا می توانید آلودگی آن را تصدیق کنید. همیشه فیلتر هوای خود را در زیر نور مناسب بررسی کنید. اگر نشانه هایی از گرد و خاک، زباله بر روی آن وجود داشت، زمان این است که آن را تمیز کنید.

مصرف گاز کاهش می یابد.

کاهش مصرف گاز معمولا نشانه ی کثیفی قطعه ای است. فیلتر هوای خودرو به بهره وری سوخت کمک می کند، اما فیلتر هوای کثیف می تواند جریان اکسیژن را کاهش دهد. خودرو با سوزاندن سوخت بیشتر باید این مسئله را جبران کند. فیلتر هوای تمیز باعث می شود که هوا در جریان باشد و اقتصاد سوخت را به صورت بهینه نگه دارد.

موتور خودروی شما خراب می شود.

 آیا ماشین شما به سختی روشن می شود؟ آیا برای روشن کردن موتور خودرو تلاش زیادی می کنید؟ اگر موتور ماشینتان در هنگام روشن شدن با مشکل مواجه است، به این معنی است که نسبت هوا به سوخت پایین است. زمانی که این نسبت با سوخت بالا می رود، این معنی را می دهد که بنزین زیادی وارد موتور شده است و شمع ماشین آلوده شده است. این موضوع باعث می شود که ماشین روشن نشود یا با مشکلاتی همراه باشد. زمانی که با این موضوع رو به رو می شوید، اولین کار این است که فیلتر هوای خودرو را بررسی کنید.

صدای عجیب و غریبی از موتور شنیده می شود.

زمانی که ماشینتان در پارکینگ است، چه صدایی می دهد؟ موتور خودرویی که اکسیژن کافی و مناسبی دارد، باید صدای آرام و ملایمی داشته باشد. اگر در زمانی که در حالت استراحت است لرزش دارد به این معنی است که فیلتر هوا مشکل دارد. این موضوع به این دلیل اتفاق می افتد که شمع ماشینتان کثیف است. اگر نیاز است که فیلتر هوا را عوض کنید، عاقلانه است که شرایط شمع خودرو را نیز بررسی کنید. تعویض این دو قسمت می تواند موجب شود که موتور شما نرم تر و آرام تر کار کند.

چراغ چک ماشین را بررسی کنید.

چراغ چک ماشین به دلایل مختلفی روشن می شود، که یکی از این دلایل تشکیل رسوب درون موتور است. وقتی آلودگی وارد موتور می شود، می تواند در گذشت زمان بر روی هم جمع شود که چراغ سرویس را روشن می کند. زمانی که این چراغ روشن می شود می تواند بر روی عملکرد خودرو تاثیر بگذارد. برای هر گالن گازوئیلی که توسط ماشین مصرف می شود، نیاز است که هزار گالن هوا وارد خودرو شود تا فرآیند سوخت به طور موثری انجام گیرد. موتورهای احتراقی بدون هوا نمی تواند به کار خود ادامه دهد. اگر چراغ چک موتور روشن شد، برای پیدا کردن علت آن باید موتور را بررسی کنید.

مقدار اسب بخار کاهش می یابد.

اگر شتاب ماشین شما آهسته و کند است، اسب بخار خودرویتان می تواند از کمبود اکسیژن رنج ببرد. اگر ماشین شما در زمانی که شتاب می گیرد، حرکت ناگهانی دارد یا از حد نرمال خود آهسته تر است، به این معنی است که موتور برای عملکرد خود در نقطه اوج هوای لازم را به دست نمی آورد. میزان اسب بخار در ماشین به طور کامل به چگونگی کارکرد موتور بستگی دارد.

از لوله اگزوز خودرو دود سیاه بیرون می آید.

زمانی که اکسیژن به سختی به موتور می رسد، سوخت نمی تواند با نسبت مشخصی سوخته شود. این موضوع می تواند باعث نشت سوخت در سیستم شود و از لوله اگزوز بیرون آید. همچنین ممکن است به خاطر سوخت فوق العاده گرمی که از سیستم اگزوز خودرویتان بیرون می آید، صداهای ترکیدن را بشنوید. این موضوع می تواند سوخت را هدر دهد و برای خودرو و محیط خیلی خطرناک باشد. هرگونه دود غیرعادی که از اگزوز خودرو بیرون می آید را بررسی کنید.

بوی بنزین که از اگزوز ماشین بیرون می آید.

زمانی که گازوئیل از لوله اگزوز ماشین نشت می کند، همراه با بویی است که به شما نشان می دهد که اشتباهی در کار است. در حالی که بوی تنها می تواند نشان دهنده ی نشت سوخت باشد، از روی دود سیاه هم می توانید متوجه نشت سوخت شوید.

راه اندازی خط تولید فیلترهوا

شرکت سام صنعت قومس توليد کننده ماشين آلات ساخت فیلتر هوا، خط توليد فيلتر هوا، دستگاه کاغذ چین کن فیلتر هوا تمام اتوماتیک، کاغذ فیلتر هوا ، فیلتر هوای خودرو و کلیه تجهیزات ساخت و تولید فیلتر هوا می باشد. این شرکت به جهت استفاده از بهترین مواد اولیه و بالاترین تکنولوژی روز دنیا قابلیت رقابت بسیار خوبی در داخل کشور و بازارهای جهانی دارد.

این شرکت باتوجه به امکانات فنی ،توان پرسنل و با تکیه بر دانش فنی خود تاکنون انواع فیلترهای مورد نیاز صنایع خودروسازی و مصرفی درکشور را طراحی و تولید نموده است.  اگر به دنبال راه اندازی خط تولید فیلترهوا و فروش تضمینی محصولات خود هستید تماس با سام صنعت قومس را فراموش نکنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به ادرس اینترنتی filter20.com اطلاعات کاملی را در رابطه با این شرکت به دست آورده و از خرید خود اطمینان حاصل نمایید .

خرید دستگاه توليد فيلترهوا شرکت سام صنعت قومس

 سام صنعت قومس با استفاده از مواد اوليه مناسب و روشهای توليد نوين ، ساخت محصولاتی با کيفيت برتر را سرلوحه امور خود قرار داده و با اين کار گامی بسوی  کاهش هزينه های تعمير و نگهداری خودرو ها برداشته و در راستای اهداف والای خود بمنظور جلب اطمينان و افزايش رضايت مشتريان ، اقدام به برنامه ريزی ، اجرا و استقرار استانداردهای سيستم مديريتی و کيفيتی محصول نموده است. اگر قصد خرید دستگاه های تولید فیلترهوا  را دارید همکاران ما در شرکت سام صنعت قومس در هر زمان در خدمت شما می باشند تا خدمات خود را برای مشاوره در امر خرید دستگاه تولید فیلتر هوا ، و همچنین راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به شما ارائه دهند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:26

امروزه به عنوان یکی از زیباترین و مدرن ترین نماها در ساختمان ها  نمای اسپایدرمورد استفاده قرار میگیرد. برای اجرای نمای اسپایدر ، شیشه هایی را با استفاده از اتصالات مخصوص به هم متصل می کنند و به این صورت یک نمای خاص و جذاب ایجاد می گردد که بیشتر در شرکت ها و مراکز اداری مورد استفاده قرار می گیرد.  روز به روز شاهد استفاده بیشتر از این نماها در اماکن مختلف هستیم، در این مطلب از اجرای نمای اسپایدر بیشتر صحبت می کنیم تا بتوانید اطلاعات مناسبی در خصوص روش اجرای نما اسپایدر داشته باشید.

شیشه اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر یا Point fixed glass facades نوعی از نمای تمام شیشه ای است که در آن شیشه ها با استفاده از اسکلتی فلزی نصب می شوند و برای نگه داشتن آنها از هیچ قابی استفاده نمی گردد. این نمونه نما که ممکن است آن را “اسپایدر گلس (Spider Glass)” نیز بنامند یکی از نماهای زیبای امروزی است که زوایه دید بسیار وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و همانطور که می توانید از نام آن حدس بزنید، شکل ظاهری این نما عنکبوتی شکل است که این موضوع نیز میتواند ظاهری مدرن به فضای مورد نظر شما بدهد.

نمای اسپایدر چیست؟

نمای اسپایدر نوعی سازه اسپایدر و نوعی از نمای شیشه ای مدرن است که در آن شیشه بوسیله قطعات اسپایدری به سازه متصل می گردد.ابعاد این قطعات کوچک است ولی بار زیادی را می توانند متحمل شوند. از نمای اسپایدر بیشتر برای ساختمان های تجاری و اداری استفاده می کنند.

زوش اجرا نمای اسپایدر

روش نما اسپایدر برای محکم کردن سازه های شفاف ، بدون سوراخ کردن پانل های شیشه ای در نمای اسپایدر به کار میرود. در سازه های عنکبوتی، برای اینکه بازوهای سازه با لبه های شیشه در یک راستا قرار بگیرند، سازه با کمربند اتصال زاویه ای 45 درجه میسازد. تیغه ای نازک در بین اتصال قرار میگیرد. یک صفحه خارجی به این تیغه متصل شده و شیشه را در جای خود محکم میکند. سیستم کمربندی نمایی از شیشه یکدست به وجود می آورد، اما در این روش صفحه های خارجی بر روی نمای سازه وجود دارند. برخی از معماران، وجود این صفحات خارجی را زیبا میدانند. در حالی که این روش به دلیل عدم نیاز به سوراخ کردن شیشه به صورت بالقوه اقتصادی تر است، اما ممکن است بسته به نوع طراحی، هزینه های سخت افزاری دیگری در پی داشته باشد

اسپایدر گلاس انتخاب دیگری برای پوشش نمای ساختمان ها است که علاوه بر ارائه وسعت دید منظر از داخل ساختمان، با سازه های نمایان خود چون ساپورت های اسپایدر و بست های استنلس استیل از نوع مات و شفاف، زیبایی چشمگیری به ساختمانها می دهد. این نوع نمای مدرن شیشه ای خود ایستا است و درآن شیشه به واسطه اتصالات نقطه ای به سازه متصل می شود.

نمای اسپایدر بر خلاف نمای کرتین وال هیچ گونه سازه عمودی و افقی در ظاهر بنا رویت نمی شود.

نمای اسپایدر جزو نماهای حرکت پذیر در برابر عوامل لرزه ای می باشد و در طراحی و نصب آن و نیز در تولید یراق آلات آن ازفناوری های خاصی بهره گرفته می شود. در این نوع نما از شیشه های لمینیت و دو جداره با بست های استیل و سازه های کابلی و خرپایی و… استفاده می شود. این نمای بدون فریم با اتصالات اسپایدری شامل سازه اسپایدر، کانکتور برای اتصال اسپایدر به بست اصلی و… که روی بازو های اسپایدر نصب می گردند، شکل می گیرد.

مزایای اجرای نمای اسپایدر

  1. وزن کم سازه و قطعات
  2. اجرای سریع و آسان همراه با محاسبه دقیق شیشه ها
  3. پایین آمدن هزینه نماسازی داخلی و بیرونی با ایجاد نمای دو طرفه
  4. قابلیت استفاده از شیشه های با ابعاد بزرگ ایمن شده با تکنیکهای مختلف لمینیت وسکوریت
  5. تولید یراق آلات با فن آوری های بالا و تنوع سیستم های زیر مجموعه نمای اسپایدر
  6. قابلیت نصب لایه های لمینیت تزئینی مختلف و نیز لایه های مقاوم در برابر حرارت و تابش شدید خورشید بر روی شیشه ها
  7. قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری زیاد در اجرای طرح های پیچیده معماری بدون نیاز به فرم دهی
  8. قابلیت تلفیق با نما های دیگری چون کامپوزیت، فریم لس، سفال نما، سنگ، لوور و…
  9. چسبهای تلفیقی به کاربرده شده در فواصل بین شیشه ها، محافظ شیشه ها و ضامن ایزولاسیون هستند.
  10. به جهت داشتن خاصیت الاستیک، این نما در برابر تنش هایی چون زلزله، طوفان و باد مقاوم است و باد بندها و استراکچرها با در نظر گرفتن فشارهای مختلف روی سازه طراحی می شوند.
  11. مقاوم در برابر شوک های فشاری چون انفجارها و گرد بادها
  12. دقت بالای خطوط افقی و عمودی درز میان شیشه ها در صورت اجرای درست زیرسازی و نصب شیشه ها
  13. امکان استفاده از شیشه دو جداره و شیشه سه جداره
  14. پرده شیشه ای پوسته اصلی نما که حداقل سازه نگهدارنده را دارا می باشد عایق صوت و دما خواهد بود.
  15. تلفیق این نما با سیستم درهای اتوماتیک می تواند متحول کننده طراحی ورودی های ساختمان باشد.
  16. استفاده در طراحی پوشش دکوراتیو نمای خارجی و یا نمای داخلی و پارتیشن بندی ها

اجزای تشکیل دهنده نمای اسپایدر

۱- شیشه

شیشه ها با ابعاد بزرگ ایمن شده توسط سکوریت و لمینیت هستند. شیشه سکوریت در صورت شکسته شدن در قطعات ریز خرد خواهند شد. شیشه لمینیت از دو یا چند لایه شیشه سکوریت تشکیل شده است که با لایه گاز عایق لمینیت طلقی به هم چسبانده شده اند. در نتیجه بعد از شکستن فرو نخواهد ریخت. قیمت لمینیت چندین برابر سکوریت است.

۲- اتصالات و بستهای اسپایدر

اتصالات و بست هایی از جنس فلز بسیار سخت استیل که به صورت چنگکی دارای اتصال به شیشه ها هستند که شامل کانکتور، چنگک های اسپایدری (۴ شاخه، ۳ شاخه، ۲ شاخه، تک شاخه و انواع دیگر) می باشند. این اتصالات همگی مورد سنجش های مختلف کشش و تنش قرار می گیرند.

۳- چسب های تلفیقی

چسب های تلفیقی به منظور پر کردن فاصله مورد نیاز درز بین شیشه ها در جهت تامین سلامت شیشه ها و ایزولاسیون نما استفاده می شود.

۴- باد بندها و استراکچر

با لحاظ کردن فشارهای وارده چون زلزله، باد و وزن ارتفاع شیشه نما و بادبندها که اسکلت اصلی نما را تشکیل می دهند، طراحی می شوند. بسته به نوع طرح، ارتفاع شیشه ها، کاربری ساختمان و اقتصادی بودن اجرا، یکی از انواع سازه های نگهدارنده با سیسیتم انتقال بار خاص خود انتخاب می شوند.

انواع سازه های نگهدارنده در نمای شیشه ای اسپایدر

مهندسین  ساخت ساز، با لحاظ کردن نوع طرح ساختمان وسیستم انتقال بارمطلوب و با توجه به نیازهای پروژه، یکی از انواع سیستم های اجرای نمای اسپایدر را انتخاب می کند.

۱- نمای اسپایدر با سازه خرپای فلزی (spider truss – spider pipe)

در این سیستم خرپاهای فلزی با توجه به میزان مورد نیاز تحمل بار مرده و بارهای دینامیک طراحی می شوند. اسپایدرها با جوش و یا پیچ بر روی این سازه سوار شده و انتقال بار را صورت می دهند. در این سیستم محاسبه خرپاها ساده تر بوده و اجرای آن به سرعت امکان پذیر است. علاوه بر این، محاسبان سازه در ایران شناخت خوبی از عملکرد این سیستم دارند.

تفاوت اجرای نمای اسپایدر با اجرای نمای کرتین وال

اسپایدر گلاس انتخاب دیگری برای پوشش نمای ساختمانها است که علاوه بر ارائه وسعت دید منظر از داخل ساختمان، با سازه های نمایان خود چون ساپورتهای اسپایدر و بست های استنلس استیل از نوع مات و شفاف، زیبایی چشمگیری به ساختمانها می دهد. این نوع نمای مدرن شیشه ای خود ایستا است و درآن شیشه به واسطه اتصالات نقطه ای به سازه متصل می شود.

نمای اسپایدر بر خلاف نمای کرتین وال هیچ گونه سازه عمودی و افقی در ظاهر بنا رویت نمی شود.

استفاده از این نما به دنبال پیشرفت تولید پوشش های شیشه ای، در جهت خلق پوسته های جدید کارامد و زیبا ممکن شد.

ساختمان اسپایدر

امروزه از نمای اسپایدر به دلیل نداشتن قاب شیشه، در سقف های شیشه ای و طرحهای پیچیده معماری در ابعاد ، انحنا و شکل های مختلف استفاده می شود.

 اجرای انواع نماهای اسپایدر

مهندسین، با لحاظ کردن نوع طرح ساختمان وسیستم انتقال بارمطلوب و با توجه به نیازهای پروژه، یکی از انواع سیستم های اجرای نمای اسپایدر را انتخاب می کند.

۱- نمای اسپایدر با سازه خرپای فلزی (spider truss – spider pipe)

در این سیستم خرپاهای فلزی با توجه به میزان مورد نیاز تحمل بار مرده و بارهای دینامیک طراحی می شوند. اسپایدرها با جوش و یا پیچ بر روی این سازه سوار شده و انتقال بار را صورت می دهند. در این سیستم محاسبه خرپاها ساده تر بوده و اجرای آن به سرعت امکان پذیر است. علاوه بر این، محاسبان سازه در ایران شناخت خوبی از عملکرد این سیستم دارند.

۲- نمای اسپایدر با سازه کابلی (cable truss)

در این سیستم، سازه ای متشکل از کابل cable truss، به صورت کراس (متقاطع)، بار را تحمل کرده و آن را به تکیه گاه ها انتقال می دهند. در این نوع اسپایدر کانکتور و آداپتورهای یراق طوری طراحی شده اند که بتوانند کابل های سازه را از خود عبور دهند. در این روش معمولا از قطعاتی چون تنشن رب (tension rod)، جهت فیکس نمودن کابلهای به کار رفته استفاده می شود و در نهایت سازه ای شبکه ای شکل می گیرد. این سیستم از دانش مهندسی پیشرفته ای تحت عنوان metercable truss برای اجرای کابل ها بهره می گیرد.

3- نمای اسپایدر با سازه اسپیس فریم (space frame)

این سیستم که ترکیبی از سازه فضایی و نمای اسپایدر است، در اجرای سطوح کروی، چند قوسی، گنبدی شکل و پوششهای شیشه ای سقفی کاربرد دارد و اسپایدرها با کمک یک واسط بر روی گوی اسپیس قرار می گیرند. این سازه متشکل از فرم های هندسی منظمی می شود که در کنار یکدیگر فضاهایی چون غرفه، سازه های نمایشگاهی و… را می سازند. شکل و ساختار هندسی این سازه سبب انتقال نیرو در جهات مختلف می شود که این امر باعث استحکام سازه خواهد بود. میزان خطا در اجرای این نوع سازه کاهش چشمگیری دارد.

4- نمای اسپایدر کلمپ – ایکس (spider clamps)

این سازه ترکیبی از روش های اسپایدر کابلی و یا خرپایی است که تنها نوع یراق اسپایدری که در آن به کار می رود وجه تفاوت آن است. قطعه کلمپ به صورت یک گل میخ یا قطعه صلیب شکل است که شیشه را در خود جای می دهد. قطعه ایکس به صورت قطعات X یا H شکل است که از طریق پیچ هایی که در شیشه جایگذاری شده اند به اسپایدر وصل می شوند.

5- نمای اسپایدر فین گلاس (Glass fitting)

سازه در این سیستم اجرا، دیگر فولادی یا استیل نیست، بلکه عامل عمودی انتقال نیرو، یک تیغه شیشه ای با ساختار دو یا چند لایه سکوریت لمینیتی است که عمود بر صفحه نما و در پشت نما قرار می گیرد. دسته های اسپایدر که این بار نه به شکل عمودی بلکه به صورت پلیتی در دو کناره سازه شیشه ای کار گذاشته شده اند و با پیچ استیل به آن متصل می گردند. شیشه نما توسط همین دسته های پلیتی و روتیل ها تعبیه می شوند.
ین نما بسیار مناسب ساختمانهایی با کاربری تجاری حتی تا ارتفاع ۷ متراست.

شیوه های مختلف اتصال شیشه به زمین

۱- قرار گرفتن شیشه بر روی okb

۲- ایجاد یک فاصله GAP بین شیشه و زمین که در نتیجه آن شیشه به زمین نمی رسد. در این روش از یک طرف دو ماده غیر هم جنس با هم برخورد ندارند و از طرف دیگر شیشه کاملا معلق به نظر می رسد.

اجرای نما با شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگار

شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگاربا ایجاد ساختاری منسجم، در بکارگیری تکنولوژی روز و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین، مهندسین و اکیپ های اجرائی توانمند توانسته است دانش و تجربه ارزشمندی را در صنعت ساختمان بدست آورد.این مجموعه در جهت تسهیل ارائه خدمات به همکاران بخش ساختمان خدمات تکمیلی خود را در بخش های صنعتی از بهترین های هر مورد انتخاب کرده تا بتواند محصول نهایی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نماید،این شرکت با دارا بودن نمایندگی های انحصاری محصولات خارجی و همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات مورد تایید خصوصاً در نمای ساختمان با تکیه بر دانش فنی و مهندسی آمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه خوب شما اعلام می دارد.

امید است با استفاده از متدهای روز،طرح ها و ایده های نوین بتوانیم گام موثری در راستای آبادانی کشورمان داشته باشیم. این شرکت خدمات خود رادر بخش های ذیل متمرکز کرده است:

  • اجرای نماهای آلومینیومی کامپوزیت (Aluminum Composite Panels)
  • سرامیک خشک (Dry Ceramic)
  • سنگ خشک (Dry Stone)
  • نماهای شیشه ای (کرتین وال Curtain wall، اسپایدر spider)
  • ترمووود ( Thermo wood)
  • ترمووودفایبرسمنت (Fiber Cement)
  • هندریل (Hand Rail)
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:24

برخلاف آب شیر که مستقیماً به خانه شما تحویل داده می شود ، آب معدنی آب بطری شده است که حاوی مواد معدنی اضافه شده یا سایر مواد حل شده برای ارزش درمانی یا تغییر طعم است. آیا به راستی استفاده از آب های معدنی نسبت به آب های آشامیدنی ارجحیت دارند؟ مصرف بیش از 3000 نوع آب معدنی بطری در سراسر جهان به فروش می رسد. آب شیر ارزان تر از آب معدنی یا بطری است. در بعضی از کشورها به دلیل ترس از آلودگی ، مصرف نمی شود.تعریف آب حاوی مواد معدنی یا سایر مواد حل شده برای ارزش درمانی یا تغییر طعم. آب شیر بخشی از سیستم لوله کشی داخلی است که در آن آب به مواد جدا شده taps.er تحویل داده می شود برای مقاصد درمانی یا تغییر طعم. آلودگی آب سدها و رودخانه ها با فاضلاب ها و مواد سوختی به گوش می رسد از یک طرف و کیفیت پایین آب بعضی از شهرستان ها به دلیل وجود املاح و رسوبات موجود در آب که لایه ای از رسوب در کتری و سماور ها به جا می‌گذارند و اخیراً وجود نیتریت و نیترات در آب شرب از جمله دلایل تمایل مردم به مصرف آب بسته بندی می باشد

بطری های آب موجود در بازار حاوی دو نوع آب آشامیدنی یا معدنی می باشند. طبق تعریف موسسه استاندارد آب آشامیدنی، آب گوارایی است که عوامل فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی آن در حدی باشد که مصرف آن عارضه سوئی در کوتاه مدت و یا در بلند مدت در انسان ایجاد نکند.

تفاوت آب و آب معدنی

طبق تعریف موسسه استاندارد آب معدنی طبیعی، آبی است که با آب آشامیدنی به دلایل زیر قابل تشخیص است:

آب معدنی محتوای املاح معدنی خاص و کمیاب می باشد. از منابع طبیعی مانند چشمه نقاط حفاری شده از سفره‌های آب زیرزمینی به دست می آید و کلیه اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از هرگونه آلودگی یا تاثیرات خارجی روی کیفیت آن باید انجام گیرد. ترکیبات آن در فصول مختلف سال از ثبات نسبی برخوردار است. تحت شرایطی که ویژگی‌های آن تغییر نکند جمع آوری می شود. در نزدیک ترین محل ممکن به سرچشمه آب، تحت شرایط بهداشتی خاص، بسته بندی می شود.

هیچ‌گونه فرایند پالایش، به جز جداسازی اجزاء ناپایدار مثل ترکیبات محتوی آهن، منگنز، سولفور و آرسنیک روی آب معدنی صورت نمی‌گیرد. جداسازی اجزای ناپایدار باید تحت شرایطی انجام شود که در میزان ترکیبات آب معدنی، تغییر اساسی ایجاد نشود.

آب معدنی طبیعی باید در ظروف تمیز و غیر قابل نفوذ بسته بندی شود. ظروف شیشه ای مورد استفاده در بسته بندی آب های معدنی باید با استاندارد ملی مطابقت داشته باشد. ظروف یکبار مصرف برای بسته بندی آب‌های معدنی باید از نوع مجاز برای مواد غذایی باشد. ظرفیت مجاز ظروف حداکثر 5 لیتر می‌باشد. با توجه به نگرانی هایی که در مورد ارتباط جنس بطری ها و خطر ابتلا به سرطان وجود دارد توصیه می‌شود از منجمد کردن بطری ها قبل از مصرف آن خودداری و پس از مصرف محتوی آن از پر کردن و استفاده مجدد در دفعات زیاد خودداری نمایید.

بررسی اجمالی تفاوت های آب معدنی و آب آشامیدنی

آب شیر ، که ممکن است سخت یا نرم باشد ، از طریق سیستم پیچیده ای از لوله ها ، پمپ ها و سیستم های تصفیه از طریق شیرهای منفرد به خانه ها و ساختمان ها تحویل داده می شود. لوله کشی داخلی در اواخر قرن نوزدهم در دسترس جهان توسعه یافته و در اواسط قرن بیستم رایج است ، اگرچه هنوز در بسیاری از مناطق و کشورهای فقیر یافت نمی شود. لوله های پلاستیکی از حدود 1970 تاکنون به طور فزاینده ای متداول شده اند ، در انواع مختلفی از مواد و اتصالات بکار رفته در آن ، لوله های آب پلاستیکی آب را به اندازه لوله های مسی و برنجی تمیز نمی کنند. لوله کشی لوله مس باکتریواستاتیک است. این بدان معنی است که باکتری ها نمی توانند در لوله های مس رشد کنند. آب شیر ممکن است در معرض آلودگی لوله های فلزی باشد.

آب معدنی آبی است که از چشمه های طبیعی به دست می آید و تصور می شود دارای مزایای سلامتی است و در منبع بطری قرار می گیرد. معمولاً در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی بطری می شود. آب معدنی همچنین آبی است که مواد معدنی به صورت مصنوعی به آن اضافه می شوند.

مواد شیمیایی موجود در آب شیر

آب شیر ممکن است حاوی آلودگی های مختلفی نسبتاً بی ضرر باشد (عوامل پوسته پوسته شدن مانند کربنات کلسیم در آب سخت و یون های فلزی مانند منیزیم و آهن) و گازهای بو بو (سولفید هیدروژن). شرایط زمین شناسی محلی تأثیرگذار بر آب های زیرزمینی تعیین می کند که این مواد شیمیایی در آب چه مقدار دارند یا خیر. آب معدنی ممکن است شامل آهن ، منیزیم ، کلسیم یا روی باشد. به عنوان مثال ، Perrier یک آب معدنی معطر است که شامل کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، پتاسیم ، کلرید ، سولفات ، فلوراید و نیترات است. جدا از بی کربنات ، کلسیم ، در مقادیر مختلف با بالاترین مقدار مواد معدنی رخ می دهد. در ¼ یک گالن (یک بطری لیتر) ، تقریباً یک دهم اونس (147.3 میلی گرم) کلسیم وجود دارد.

  • آب معدنی بطری ، بطری و آب شیر در سراسر جهان موجود است. هر هفته حدود 1 میلیارد بطری آب فقط در ایالات متحده در کشتی ها ، قطارها و کامیون ها منتقل می شوند. انتقاد عمده از آب بطری مربوط به خود بطری ها است.

آب معدنی با آب معمولی چگونه مقایسه می شود؟

براساس شواهد موجود اختلافات چندان مهم نیست.هر دو نوع حاوی مواد معدنی هستند و به نوعی فرآوری می شوند. با این حال ، با این تعریف ، آب معدنی باید حاوی مقداری معدنی باشد و فرآیند بطری گیری در منبع صورت می گیرد.

ما در مورد تفاوت آب شیر آب و آب معدنی در زیر بحث می کنیم.

آب شیر خانگی

آب موجود در شیرهای خانگی یا از منابع سطحی یا زیرزمینی تامین می شود.

تأمین کنندگان آب عمومی ، آب را از منبع آن به مراکز تصفیه خانه منتقل می کنند ، جایی که تحت ضد عفونی شیمیایی قرار می گیرند. در نهایت آب تمیز از طریق سیستم لوله های زیرزمینی به خانواده ها تحویل داده می شود.

آب شیر حاوی مواد معدنی اضافه شده از جمله کلسیم ، منیزیم و پتاسیم است. آب شیر آب دارای محتوای معدنی بالاتری است که برخی از آنها سالم تر به نظر می رسند. با این حال ، مواد معدنی موجود در آب سخت رسوباتی را تشکیل می دهند که می توانند لوله ها را خراب کنند یا جریان را محدود کنند.

همچنین ، با وجود تلاش تأمین کنندگان آب عمومی ، آلاینده های لوله های زنگ زده یا نشتی می توانند آب آشامیدنی را آلوده کنند.

آب معدنی

آب معدنی از مخازن زیرزمینی طبیعی و چشمه های معدنی تأمین می شود و ماده معدنی بالاتری نسبت به آب شیر آب می دهد.

طبق گفته سازمان غذا و دارو (FDA) ، آب معدنی باید حداقل 250 قطعه در هر میلیون کل مواد جامد محلول داشته باشد. FDA این تولید کنندگان را از اضافه کردن مواد معدنی به محصولات خود منع می کند.

مواد معدنی که اغلب در آب معدنی وجود دارند عبارتند از:

کلسیم
منیزیم
پتاسیم
سدیم
بی کربنات
اهن
فلز روی

برخلاف آب شیر ، آب معدنی در بطری می شود. برخی از افراد به دلیل خلوص درک شده و عدم درمان ضد عفونی کننده شیمیایی ، آب معدنی را ترجیح می دهند.

با این حال ، آب معدنی ممکن است دستخوش پردازش شود. این می تواند شامل اضافه کردن یا از بین بردن گاز دی اکسید کربن (CO2) یا از بین بردن مواد سمی مانند آرسنیک باشد.

CO2 به جلوگیری از اکسیداسیون کمک می کند و رشد باکتری ها را در آب معدنی محدود می کند. به طور طبیعی آب گازدار گاز CO2 خود را از منبع دریافت می کند. تولید کنندگان همچنین می توانند پس از استخراج ، آب خود را با CO 2 تزریق کنند.

پنج مزیت بالقوه نوشیدن آب معدنی و آب غنی شده

منبع منیزیم

هر دو آب معدنی بطری و آب شیر می توانند منبع منیزیم باشند. این ماده مغذی نقش مهمی در تنظیم فشار خون ، سطح قند خون و عملکرد عصب بازی می کند.

برخی منابع کم و بیش از سایر منیزیم دارند. مقدار منیزیم موجود در آب بسته به منبع آن می تواند از 1 میلی گرم در لیتر (میلی گرم در لیتر) تا بیش از 120 میلی گرم در لیتر باشد.

مصرف روزانه منیزیم به شرح زیر است:

310-320 میلی گرم برای زنان بزرگسال
400-420 میلی گرم برای مردان بالغ

طبق اعلام دفتر مکمل های غذایی ، بیشتر افراد در ایالات متحده آمریکا کمتر از مقدار توصیه شده منیزیم مصرف می کنند.

در زیر برخی از علائم کمبود منیزیم آورده شده است:

از دست دادن اشتها
خستگی
ضعف عضلانی
تهوع و استفراغ

کمبود شدید ممکن است برخی از موارد زیر را ایجاد کند:

بی حسی یا سوزن سوزن شدن
گرفتگی عضلات
سطح کلسیم یا پتاسیم پایین است
تغییرات خلق و خوی
ضربان قلب نامنظم
تشنج

کاهش فشار خون

کمبود منیزیم ممکن است به فشار خون بالا ، نارسایی احتقانی قلب و شرایطی که باعث ضربان قلب نامنظم می شود ، کمک کند.

بنابراین آب معدنی سرشار از منیزیم ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

یک مطالعه در مقیاس کوچک در سال 2004 که شامل 70 بزرگسال با فشار خون بالا و سطح منیزیم پایین است ، دریافت که نوشیدن 1 لیتر آب معدنی در روز باعث کاهش فشار خون می شود.

تنظیم گردش خون

آب معدنی ممکن است حاوی مقادیر زیادی کلسیم ، منیزیم و پتاسیم باشد که همگی باعث گردش خون می شوند. کلسیم برای ساخت و نگه داشتن استخوان های قوی لازم است. همچنین میزان و ریتم ضربان قلب را تنظیم می کند.

تقویت استخوان ها

کلسیم موجود در آب معدنی ممکن است به تقویت استخوان های فرد کمک کند. آب معدنی حاوی کلسیم است ، که به تقویت استحکام استخوان کمک می کند. هنگامی که بافت استخوان تجزیه می شود ، بدن استخوان جدیدی را در جای خود قرار می دهد.

در دوران نوجوانی ، استخوان جدید سریعتر از تجزیه شدن استخوان های قدیمی سپرده می شود. با این حال ، پس از سن 20 سالگی ، از دست دادن استخوان می تواند فراتر از تشکیل استخوان باشد ، که می تواند به استخوان های ضعیف و شکننده منجر شود.

ورزش منظم و رژیم های غذایی سرشار از کلسیم می توانند استخوان ها را تقویت کرده و از ریزش استخوان جلوگیری کنند.

نویسندگان یک مطالعه 2017 ، چگونگی جذب کلسیم از بدن ، مکمل های کلسیم و آب معدنی را مقایسه کردند. آنها نتیجه گرفتند كه آب معدنی با مقادیر زیادی كلسیم می تواند كلسیم بدن را بهبود بخشد.

منیزیم همچنین از استخوان های قوی پشتیبانی می کند. نتایج یک مطالعه در مقیاس بزرگ سال 2014 نشان داد که زنان مسن با مصرف منیزیم زیاد ، بیش از 422.5 میلی گرم در روز ، تراکم استخوان بیشتری نسبت به افرادی که مصرف کمتری از این ماده معدنی دارند ، دارند.

ارتقاء سلامت گوارش

دریافت مقدار کافی منیزیم در رژیم غذایی می تواند به جلوگیری از یبوست و بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک کند.

منیزیم آب را به داخل روده می کشد و این باعث بهبود قوام مدفوع می شود. همچنین عضلات روده را شل می کند و از حرکات منظم روده پشتیبانی می کند.

براساس یافته های یک مطالعه کنترل شده تصادفی ، نوشیدن آب معدنی حاوی سولفات منیزیم و سولفات سدیم منجر به مکرر حرکت روده ها و بهبود کیفیت زندگی در بین مبتلایان به یبوست شده است.

آب معدنی حاوی مقادیر زیادی منیزیم ، کلسیم ، سدیم و سایر مواد معدنی مفید است.

خرید آب غنی شده با اکسیژن اکساب بهترین هدیه برای سلامت خانواده

اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب به نمایندگی های سراسر کشور را دارد . جهت ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب ، تماس با اکساب شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

اکساب شاپ برای مشتریان عزیز 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هیچ هزینه ایی می  باشد. اکساب سفارش های مشتریان عزیز را طی یک روز کاری ارسال می کند . آب غنی شده با اکسیژن اکساب وظیفه خود میداند در هر زمان باکس هایی که بیش از ۶ ماه از تاریخ تولید آنها گذشته باشد و یا ناقص باشند را به صورت رایگان تعویض کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:23

تکنولوژی ASP.NET MVC در تاریخ 10 دسامبر 2007 معرفی شد اما نسخه قابل اتکای آن در تاریخ 1 جولای 2014 با کد ASP.NET MVC 5.2.0 در دسترس توسعه دهندگان نرم افزارهای کاربردی وب، قرار گرفت. مطالب این دوره با توجه به نیاز بازار کار در واحد تحقیق و توسعه تدوین شده است.  MVCمخفف سه کلمه Model View Controller است. در واقع MVC بر روی معماری های چند لایه ای جهت جداسازی قسمت های مختلف برنامه و به طور دقیق تر جدا کردن بخش های منطقی برنامه اعم از دیتا، permission ها، چک کردن صحت داده ها و …از لایه Presentation layer یا در واقع همان لایه ای که مستقیما با کاربر نهایی (End User) در ارتباط است، قرار میگیرد. می توانیم هر یک از بخش های معماری MVC یعنی Model و View و controller را به شکل زیر تعریف کنیم.

MODEL وظیفه کار با پایگاه داده را برعهده دارد.
VIEW وظیفه ارتباط با کاربر نهایی را بر عهده دارد.
Control وظیفه کنترل View و Model و نحوه ارتباط آن دو را با هم بر عهده دارد.

در انتهای دوره فراگیران قادر خواهند بود:

الگوی طراحی MVC را درک کنند و بدانند چگونه در MVC به کار برده می شود.
نقاط قوت و ضعف MVC چه مواردی هستند..
تصمیم درست در خصوص انتخاب معماری نرم افزار و فناوری دسترسی داده صحیح اتخاذ کنند.
نظام مسیریابی صحیح MVC برای رسیدن به معماری Rest-Style را استفاده کنند.
یک رابط کاربردی HTML قابل نگهداری و الزام آوری ایجاد کند که از Razor View engine  و Client- Side JavaScript استفاده کند.
چارچوب جدید Web API برای ساده سازی سرویس های HTTP را استقاده کنند.
با استفاده از adaptive rendering, Mobile- specific views تنوع زیادی از دستگاه های موبایل را پشتیبانی کنند.
با خلق component ها و template های سفارشی MVC  را توسعه و تغییر دهند.

سرفصل دوره آموزش Microsoft ASP.net MVC

  1. معرفی MVC Design Patte و مفهوم قسمتهای تشکیل دهنده ی آن
  2. بررسی مزایای این الگو و مقایسه ی آن با روشهای قبلی
  3. معرفی Data Flow بین قسمتها
  4. معرفی نقش Model
  5. بررسی قسمتها و تکنولوژی های مورد استفاده در View
  6. معرفی Controller و نقش آن
  7. معرفی Action ها و روش استفاده از آنها
  8. بررسی انواع خروجی های Action
  9. بررسی روشهای مختلف ایجاد View
  10. معرفی زبان Razor
  11. بررسی نوشتارهای مختلف Razor و روش استفاده از آن
  12. معرفی HTML Helper
  13. بررسی توابع ارائه شده در HTML Helper
  14. مقایسه Razor با HTML Helper
  15. بررسی بعضی از استثناهای Razor
  16. روش ترکیب Razor با کدهای Client Side
  17. بررسی GET و POST
  18. بررسی انواع روشهای ارسال اطلاعات از View به Action
  19. بررسی ViewBag
  20. بررسی ViewData
  21. بررسی Session و Application
  22. بررسی QueryString
  23. معرفی AntiForgeryToken
  24. بررسی ورودی های Action
  25. معرفی مفهوم Route
  26. معرفی Route های از پیش تعریف شده
  27. بررسی روش ایجاد Route جدید
  28. معرفی NuGet و روش استفاده از آن
  29. معرفی MVCAttributeRouting
  30. بررسی NET Entity Data Model
  31. معرفی روش استفاده از ORM
  32. بررسی روشهای Database First و Code First
  33. معرفی مفهوم Data Annotation
  34. معرفی Migration و روش استفاده از آن
  35. معرفی Attribute های مورد استفاده در Code First
  36. مقایسه روشهای Code First و Database First
  37. بررسی روش معرفی Model به View
  38. بررسی نحوه استفاده از کلاس های Helper
  39. معرفی جایگاه Client Side Code در View
  40. استفاده از jQuery در View
  41. استفاده از کتابخانه های کاربردی مبتنی بر jQuery
  42. بررسی روش استفاده از AngularJS در View
  43. معرفی Model Binding در AngularJS
  44. پیاده سازی Ajax از طریق jQuery و AngularJS
  45. بررسی روش استفاده از BootStrap در View
  46. بررسی نقش Layout و روش استفاده از آن
  47. معرفی RenderBody
  48. معرفی RenderSection
  49. معرفی Section ها و روش استفاده از آنها
  50. معرفی Bundling
  51. بررسی روش تولید Attribute و روش استفاده از آن مثلا در Authorization
  52. معرفی PartialView
  53. بررسی روش استفاده از PartialView ها با Ajax و بدون Ajax
  54. معرفی Template ها و روش استفاده از آنها
  55. معرفی ActionFilter
  56. بررسی خروجی JsonResult
  57. استفاده از Json در GET و POST
  58. روش استفاده از Json در Client Side Code
  59. بررسی خروجی ContentResult
  60. بررسی خروجی FileContentResult
  61. بررسی ملزومات اتعبارسنجی
  62. بررسی Web API و روش استفاده از آن
  63. بررسی روش توزیع سایت

پیش نیاز دوره آموزش Microsoft ASP.net MVC

Web Design III (JavaScript & JQuery & Ajax) - SQL Server 2017 Database Development - C# Programming

اهداف دوره آموزش Asp.net MVC

از دانشجویان در انتهای دوره آموزش Asp.net MVC  انتظار می رود تا الگوی طراحی MVC را درک کنند و بدانند چگونه در MVC به کار برده می شود.

دانشجویان تصمیم درست در خصوص انتخاب معماری نرم افزار و فناوری دسترسی داده صحیح اتخاذ می کنند.

دانشجویان قادر هستند در پایان دوره آموزش MVC ، نظام مسیریابی صحیح MVC برای رسیدن به معماری Rest-Style را استفاده کنند.

دانشجویان می توانند یک رابط کاربردی HTML قابل نگهداری و الزام آوری ایجاد کنند که از Razor View engine و Client- Side JavaScriptاستفاده کند

دانشجویان قادر هستند در پایان دوره آموزش Asp.net MVC ، چارچوب جدید Web API برای ساده سازی سرویس های HTTP را استقاده کنند.

دانشجویان می توانند با استفاده از adaptive rendering, Mobile- specific views تنوع زیادی از دستگاه های موبایل را پشتیبانی کنند.

دانشجویان قادر هستند با خلق component ها و template های سفارشی MVC را توسعه و تغییر دهند.

مخاطبین دوره آموزش   MVC

شرکت در دوره آموزش Asp.net MVC فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست.

افرادی که به صورت اجمالی با  MVC آشنا هستند و میخواهند به صورت حرفه ای با این نوع معماری کار کنند.

شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست، دانشجویانی از ۱۳ سال تا ۵۰ سال داشته ایم و داریم.

فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف.

خرید بسته آموزشی برنامه نویسی mvc عرشیا آکادمی

بسته آموزش برنامه نویسی mvc ، آموزش را از مراحل مقدماتی آغاز و تا سطح حرفه ای ادامه دارد. شما با خرید بسته آموزشی برنامه نویسی mvc می توانید ، این برنامه را به صورت گام به گام و حرفه ای فرا گیرید. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

آموزش برنامه نویسی mvc در گرگان

دوره های آموزشی برنامه نویسی mvc در شهر گرگان و سایر شهرهای استان گلستان زیر نظر فنی و حرفه ای و با ارائه مدرک معتبر درعرشیا آکادمی برگزار می شود. این دوره ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و هم پکیچ های آموزش غیر حضوری برگزار می شود. شما می توانید برای شرکت در کلاس های برنامه نویسی mvc در شهر گرگان با شماره های تماس در سایت و یا با پر کردن فرم در این کلاس ها شرکت کنید.

درباره آکادمی آموزشی عرشیا

آکادمی آموزشی عرشیا سالیان سال است که در زمینه آموزش فنی و حرفه ای کامپیوتر و نرم افزار، بورس ودهها رشته دیگر فعالیت میکند. حاصل این فعالیت ها ،حضور در بین برترین های استان گلستان می باشد.
جزء بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای ایران در زمینه آموزش علوم روز دنیا ( فناوری اطلاعات ، طلا و جواهرسازی ، تصویرسازی و گرافیک ، امورمالی ، عمران و آیلتس و ...) مفتخر است که با قویترین کادرهای آموزشی در گرگان ، به شما عزیزان خدمت رسانی کند. هسته اصلی مدیریت و آموزش این موسسه شامل اعضایی با مدارک و مدارج عالی تحصیلی همچون دکتری و کارشناسی ارشد ، مدارک بین المللی تربیت مربی و مدرس، و مدارک بین المللی تدریس می‌باشد. اعضای این تیم با بهره گیری از مدارج علمی و سالها تجربه مستمر در آموزش به مقاطع سنی مختلف بر آن شدند تا گامی عظیم در راستای ارتقای سطح آموزش و یادگیری فنون حرفه ای در کشور بردارند.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 226 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:21

حتما این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده است که هزینه پاراکلینیکی چیست  و چه نوع بیمه هایی این هزینه را پرداخت می کنند. باید دقت داشته باشید که همه ی بیمه ها این هزینه ها را متقبل نمی شوند پس در انتخاب نوع بیمه خود دقت فرمایید. ما در این مقاله به پاسخ چند سوال که ممکن است در رابطه با پرداخت هزینه های پاراکلینیکی برای شما پیش آید می پردازیم. اگر هم قصد درخواست صدور بیمه عمر پاسارگاد را دارید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید :

بهترین مزیت بیمه عمر پاسارگاد استفاده از پوشش های درمانی آن باشد. اما هر بیمه شده عمر چه زمانی می تواند از مزایای خدمات درمانی بیمه عمر خود استفاده کند ؟ این پوشش های درمانی چه مواردی را شامل می شود ؟ آیا خدمات درمانی بیمه عمر ، هزینه های بیمارستانی را نیز شامل می شود؟ آیا پوشش های درمانی بیمه عمر خدمات پاراکلینیکی را نیز در بر می گیرد؟ آیا می توان هزینه های درمانی بیماری های خاص را از بیمه عمر دریافت کرد ؟ سقف پرداختی پوشش های درمانی بیمه عمر چقدر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریابید

بیمه گر بیمه عمر از چه زمانی می تواند از پوشش های درمانی آن استفاده کند؟

در این طرح از زمانی که مجموع ذخایر ریاضی (با سپرده یا بدون سپرده) بیمه نامه به بیش از بیست میلیون ریال (۲ میلیون تومان) برسد بیمه شده تحت پوشش‌ درمان تکمیل بیمه عمر بدون پرداخت حق بیمه و مازاد بر تعهدات بیمه گر اول (سازمان تامین اجتماعی ، سازمان خدمات درمانی و یا سایر سازمان‌های مشابه) قرارخواهد گرفت.

پوشش درمانی بیمه عمر پاسارگاد در مورد بیماری های خاص چقدر است؟

در زمان بروز بیماری های خاص ممکن است شما از طرف کارفرمای خود بیمه درمانی داشته باشید، ولی از آنجایی که درمان بیماری های خاص دارای هزینه های بالایی می باشد، اگر بیمه درمانی شما به تنهایی تمام این مبالغ را پرداخت نکند در این زمان یک بیمه درمانی مکمل می تواند خیلی به شما در پرداخت هزینه های درمانی بیماری های خاص کمک کند. شما بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می توانید، از پوشش بیماریهای خاص بیمه عمر بهره مند شوید.
پوشش امراض خاص بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد تا سقف 200 میلیون تومان برای مجموع پنج نوع بیماری و هر بیماری تا سقف 40 میلیون تومان می باشد، و بیمه شده می تواند در هر زمان متناسب با مبلغ پرداختی از این پوشش برخوردار گردد

پاراکلینیک به چه معناست؟

پاراکلینیک به معنای مجموعه خدمات درمانی مربوط به ناهنجاری‌ها و بیماری‌های نهفته در بدن است که با معاینه عادی کشف نمی‌گردد و نیازمند بررسی‌های آزمایشگاهی است .این هزینه‌ها در هر شرکت بیمه ای پرداخت نمی شود و بستگی به بیمه و نوع بیمه ای که انتخاب کرده اید دارد.

همانطور که در تعریف پاراکلینیک گفتیم اقداماتی که برای خدمات درمانی مربوط له ناهنجاری ها و بیماری های نهفته در بدن می شود بعضا دارای هزینه های هنگفتی می باشد که فرد می تواند به انتخاب یک بیمه درست در زمان بیماری از خدمات آن شرکت بیمه درپرداخت  هزینه های پاراکلینیکی آن بهره ببرد.  باید بدانید هزینه های پاراکلینیکی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

هزینه های پاراکلینیک گروه اول :

هزینه سونوگرافی، سونو غربالگری، ماموگرافی

انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آر آی، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو

انواع آنژیوگرافی (بجز چشم و قلب)

هزینه‌های پزشکی هسته‌ای

سی تی آنژیوگرافی

پنتاکم، فوندسکوپی، کانفواسکن، انتروپیون، پاکیمتری و تمام تست‌های بینایی سنجی
IOL master ، HRT، ICG

انواع آندوسکوبی با یا بدون بیهوشی.

هزینه های پاراکلینیک گروه دوم:

تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری)

نوارعضله (EMG)، نوارعصب (NCV)، نوارمغز (EEG)، نوار مثانه (سیستومتری یا سیستوگرام)

شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آنژیوگرافی چشم

جبران هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش‌‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب‌ شناسی و ژنتیک پزشکی

انواع رادیوگرافی، نوار قلب، فیزیوتراپی

هولترمانیتورینگ قلب

تست خواب دانستیومتری

تمپانومتری، بادی باکس، تیلت پلتیسموگرافی، ارگواسپیرو متری

رینو ماتومتری، برونکوگرافی و تست متاکولین (PFT)

هزینه‌های پاراکلینیک گروه سوم:

پرداخت هزینه‌های مربوط به ختنه

گزیدگی، شکستگی، در رفتگی و گچ‌گیری

پرداخت هزینه‌های بخیه

پرداخت هزینه تزریق IVIG. SMART PLUG.

پرداخت هزینه تزریق داخل مفصل

خدمات اورژانس در موارد غیربستری

پرداخت هزینه‌های پانسمان و سایر خدمات مشابه

دقت داشته باشید این پوشش‌ها توسط همه شرکت‌های بیمه ارائه نمی‌شوند و متناسب با طرح و شرکت بیمه ای که انتخاب کردید متفاوت خواهد بود

هزینه‌های درمانی بیمه عمر بهتر است یا بیمه تکمیلی؟

با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی، داشتن یک بیمه درمانی مناسب که در شرایط بیماری از افراد حمایت مالی کند یکی از دغدغه‌هایی می باشد که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند، همچنین از آنجایی که بخش زیادی از مردم اطلاعات کافی در مورد رشته‌های بیمه ندارند، خیلی از افراد تصور می‌کنند که تفاوتی بین بیمه عمر و بیمه تکمیلی وجود ندارد. بعضی از افراد هم گمان می‌کنند که با خرید بیمه عمر تحت پوشش بیمه تکمیلی هم قرار می‌گیرند و یا بالعکس. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به شیوه ساده تفاوت بیمه عمر و بیمه تکمیلی را توضیح دهیم و برای شما توضیح دهیم  که برای هزینه‌های درمانی بیمه عمر بهتر است یا بیمه تکمیلی؟

برای هزینه‌های درمانی بیمه عمر بهتر است یا بیمه تکمیلی؟

بیمه تکمیلی برای تکمیلی برخی از پوشش های درمانیست که معمولا تحت پوشش دفترچه های بیمه نمیباشد.

اما بیمه عمر هم دارای پوشش های بیمه ای که شامل یک سری از بیماری هایی ست که معمولا هزینه آنها بالاست و بیمه ها بخشی جزیی از آن را تقبل میکنند.مثال جراحی های قلب سکته قلبی و مغزی و ...و پوشش های از کار افتادگی و فوت و غرامت های آنها و بخش عمده سرمایه گذاری که توسط همان حق بیمه ایجاد و در نهایت در سن بازنشستگی قابل استفاده می باشد.

در بیمه های تکمیلی،بحث درمانی و مواردی که به درمان مربوط میشه هست، مانند اعمال جراحی، زایمان و نازایی، موارد پاراکلینیکی، لیزیک چشم و استفاده از آمبولانس‌ و....

در بیمه های عمر،پوشش هایی وجود داره که در بیمه های تکمیلی و یا تامین اجتماعی وجود نداره ،مانند غرامت های فوت،نقص عضو،هزینه های پزشکی بر اثر حادثه،غرامت امراض خاص،بیمه آتش سوزی منزل مسکونی،ازکارافتادگی(با سبک و سیاق متفاوت) و....

تفاوت بیمه عمر و بیمه تکمیلی

باید بدانید که بیمه عمر و بیمه تکمیلی دو بیمه کاملا جدا هستند که هر کدام برای اهداف مختلف و خدمات متفاوت ارائه  می‌شوند. برای اینکه بهتر متوجه تفاوت بیمه عمر و بیمه تکمیلی شویم لازم است که بدانیم هر کدام از این نوع بیمه ها به چه معناست. در ادامه به شرح بیمه عمر و بیمع تکمیلی می پردازیم.

بیمه درمان تکمیلی چیست؟

بیمه تکمیلی فقط برای جبران هزینه‌های درمانی شما کاربرد دارد و به هیچ وجه شبیه به بیمه عمر نیست. یعنی حتی اگر شما در طول مدت بیمه‌نامه هیچ استفاده‌ای از بیمه تکمیلی خود نکرده باشید، حق بیمه شما از بین می‌رود و باید برای تمدید آن دوباره حق بیمه پرداخت کنید. در واقع داشتن بیمه تکمیلی هیچ سابقه‌ای را برای شما ایجاد نخواهد کرد.بیمه درمان تکمیلی به سه صورت زیر ارئه می شود:

بیمه درمان تکمیلی به صورت

  • یک ساله
  • شکل گروهی
  • خانوداگی و انفرادی

این بیمه در هر شرکت بیمه طرح‌های مختلفی دارد و پوشش‌ها و سقف تعهدات آن یکسان نیست. اما معمولا در بیمه‌های تکمیلی، هزینه‌های درمانی رایجی مثل جراحی، بستری، خدمات آزمایشگاهی، جراحی‌های سرپایی، زایمان، دارو، دندانپزشکی و … پوشش داده می‌شود.

پوشش‌های درمانی بیمه عمر

بسیاری از افراد با اینکه به خرید بیمه تکمیلی و بیمه عمر تمایل دارند، اما به دلیل محدودیت‌های مالی نمی‌توانند هر دو بیمه را خریداری کنید. به همین دلیل می‌خواهیم بررسی کنیم و ببینیم که آیا می‌توان از بیمه‌های عمر برای پوشش‌های درمانی هم استفاده کرد؟

آیا بیمه عمر هزینه های پاراکلینیکی را پرداخت می کند؟

در بیمه عمر دو پوشش وجود دارد که مرتبط با هزینه‌های درمانی است: پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه و پوشش امراض خاص.

پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه در بیمه عمر

این پوشش یکی از پوشش‌های اضافی بیمه عمر است و شما می‌توانید در زمان خرید بیمه عمر آن را به بیمه‌نامه خود اضافه کنید. در این پوشش هزینه‌های درمانی که به علت وقوع حادثه (بدون عمد و دخالت بیمه گذار) ایجاد شده باشد، تا سقف مشخص آن پرداخت خواهد شد. در این پوشش حادثه شامل موارد زیر است:

غرق شدن

مسمومیت با گاز، اسید و موارد خورنده

ابتلا به بیماری‌های ویروسی یا باکتریایی

آسیب دیدن در زمان دفاع مشروع یا نجات اشخاص و اموال

حوادثی که در اثر سیل، زلزله و آتشفشان اتفاق می‌افتد، در بیشتر شرکت‌های بیمه پوشش داده نمی‌شود. اما به تازگی بعضی از شرکت‌ها مثل بیمه سامان، بیمه پاسارگاد و بیمه کارآفرین، در طرح‌های جدید خود، این حوادث را هم به عنوان یک پوشش اضافه در نظر گرفته‌اند و بیمه گذار می‌تواند آن را انتخاب کند.

پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه دوره انتظار ندارد و به محض شروع بیمه‌نامه این پوشش هم فعال می‌شود.

پوشش امراض خاص در بیمه عمر

در این پوشش هزینه درمان بیماری‌های خاص پرداخت می‌شود. منظور از بیماری‌های خاص در بیشتر شرکت‌های بیمه، پنج بیماری سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان است. البته نوع و تعداد بیماری‌های تحت پوشش در برخی از شرکت‌های بیمه متفاوت است که در جدول زیر اطلاعات آن را نشان داده‌ایم. همچنین تفاوت شرکت‌های بیمه در تعداد بیماری‌های تحت پوشش، مدت دوره انتظار و محدوده سنی در جدول زیر مقایسه شده است.

بیماری‌های تحت پوشش در بیمه تکمیلی

همانطور که توضیح دادیم بیماری‌های تحت پوشش در بیمه عمر، محدود‌تر است. اما در بیمه‌های تکمیلی به جز امراض خاص، هزینه‌های رایج درمانی مثل خدمات آزمایشگاهی، جراحی‌های سرپایی، زایمان، دارو، دندانپزشکی و … هم پوشش داده می‌شود.

ممکن است بعضی از نمایندگی‌های بیمه برای ترغیب شما به خرید بیمه عمر، مزیتی به عنوان کارت بیمه تکمیلی را عنوان کرده باشند. اما بهتر است بدانید که این کارت‌ها توسط شرکت بیمه مورد نظر شما صادر نمی‌شود و شرکت‌های بیمه هیچ مسئولیتی در قبال این کارت ندارند. کارت بیمه تکمیلی معمولا بر اساس توافق نمایندگی بیمه با یک شرکت خصوصی در حوزه خدمات درمانی ارائه می‌شود. از این کارت‌ها می‌توان فقط در تعداد محدودی از مراکز درمانی استفاده کرد، آن هم تا سقفی بسیار محدود و برای برخی از بیماری‌ها.

برای هزینه‌های درمانی بیمه عمر بخریم یا بیمه تکمیلی؟

در واقع می‌توان گفت که بیمه عمر جایگزینی برای بیمه درمان تکمیلی نیست و پیشنهاد ما به شما این است که در صورت امکان و برای آسایش خیال خود، تحت پوشش هر دو بیمه قرار بگیرید.

اما اگر فقط امکان خرید یکی از این بیمه‌ها را دارید، بیمه عمر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آن هم به دلیل کامل بودن پوشش امراض خاص.

درخواست صدور بیمه عمر پاسارگارد

اگر قصد خرید بیمه عمر را دارید حتما این سوال برای شما پیش آمده است که کدام شرکت ارزانترین بیمه عمر را ارائه می‌دهد؟ چه عواملی بر قیمت بیمه عمر تاثیر گذار است؟ معمولاً افراد قبل از اقدام به خرید بیمه عمر، از چندین شرکت بیمه نرخ می‌گیرند که در بسیاری از موارد، کار دشوار و زمان‌بری است؛ شرکت هزار بیمه نماینده اقدام به فروش آنلاین بیمه عمرکرده است و تمامی اطلاعاتی که شما برای خرید هر بیمه ای نیاز دارید در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما عزیزان می توانید برای خرید هر نوع بیمه ، اعمم از بیمه مسئولیت ، بیمه عمر، بیمه شخص ثالث ، بیمه باربری و ... از طریق شماره های 32358362 ، 09116367929 و یا از طریق سایت http://1000bimeh.ir با ما در ارتباط بوده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید .
 پس از اتمام روند خرید بیمه عمر ، بیمه‌نامه شما صادر شده و رایگان درب منزل شما ارسال خواهد شد.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:19

فایبر سمنت در سال های اخیر به موضوع داغی تبدیل شده است. این محصول به صاحب خانه ها یک نمای ماندگار و مقاوم می دهد که با طرح های متنوعی روانه بازار شده است. شاید تا به حال متوجه شده باشید که فایبر سمنت در طراحی خانه چقدر تنوع دارد. اما آیا می دانید که فایبر سمنت چگونه ساخته می شود؟ این مصالح برای ده ها سال است که در بازار وجود دارد، اما نمای فایبر سمنت با نیازهای تغییریافته امروزه صاحب خانه ها و سازندگان تطابق دارد.

فایبر سمنت از کجا پیدا شد؟

برای قرن ها از مصالحی مثل چوب و سنگ و آجر برای محافظت و سبک خانه ها استفاده می شد. نماهایی چون آجر و سنگ به دلیل ماندگاری و سبک کلاسیکی که دارند، مشهور هستند. اما هزینه چنین نماهایی بالا و زیاد است. نمای چوب مقرون به صرفه تر است ولی باید از آن به خوبی مراقبت شود و نیاز است که هر چند سال برای اینکه از پوسیدگی آن جلوگیری شود، دوباره جلا داده شود. در اوایل سال ۱۹۰۰ بود که لودویک هات چک از اتریش یک راه حل به شکل فایبر سمنت را اختراع کرد. پنل های اصلی از کامپوزیتی از الیاف آزبست و سیمان ساخته شده بود، که این مواد به همدیگر فشرده بودند تا محصولی با ماندگاری بالا و مقرون به صرفه ای را برای نماهای خارجی خانه ها ایجاد کنند.

امروزه فایبر سمنت چگونه ساخته می شود؟

بعد از اینکه ده ها سال از محبوبیت این محصول می گذشت، استفاده از پنل های سیمانی – آزبستی در سال ۱۹۸۰، به دلیل مسائل ایمنی و امنیتی ممنوع شد. اما نمای فایبر سمنت به عنوان یک مفهوم ماندنی باقی ماند و هنوز هم بسیاری از افراد خواهان آن بودند و راه حل های بسیاری برای صاحب خانه ها ارائه می کرد، نیاز بود که به جای آزبست از ماده دیگری استفاده شود. امروزه برای تولید یک محصول بادوام و ماندگار که سالم است، کارخانه های محصول فایبر سمنت، از ترکیب سیمان پرتلند، الیاف چوب و مواد دیگری استفاده می کنند تا بتوانند پنل های ارتجاعی ماندگاری را تولید کنند. ترکیب الیاف و سیمان به عنوان مخلوط تر و خشک تهیه می شود و سپس به ورقه هایی فشرده می شوند و آن گاه در دیگ های زودپز (اجاق گازهای با فشار بالا) نگهداری می شوند و آنگاه به پنل های مقاومی تبدیل می شوند. این پنل ها انعطاف پذیری لازم را دارند و می توانند به عنوان محصول نهایی استفاده شوند. پنل ها آنگاه ماشین کاری و بر روی تمام گوشه ها و نماها روکش می شوند و بعد از اینکه خشک شدند، برای ارسال طبقه بندی و بسته بندی می شوند.

چگونه از فایبر سمنت در ساخت و ساز استفاده می کنند؟

فایبر سمنت برای صاحب خانه ها و ساختمان سازها جهت نمای بیرونی ساختمان، راه حل های زیادی را ارائه می دهد. این پنل ها نه تنها ماندگاری بالایی دارند بلکه محصولی هستند که به محافظت کمی نیاز دارند، که کار کردن با آن ها راحت است. زمانی که صاحب خانه ها از فایبر سمنت نوین آراد استفاده می کنند، از یکسری از مزایا بهره مند می شوند که عبارتند از:

  • نصب آسان: زمانی که از فایبر سمنت نوین آراد استفاده می کنید، به این معنی است که با یک سیستم نصب گیره ای سر و کار دارید و همه چیز را یک جا به دست می آورید که این کار باعث می شود که کار کردن با این مصالح برای نصب کنندگان آسان شود.
  • تنوع در طراحی: پنل های نوین آراد تنوع زیادی دارند و می توانند به شکل طرح های افقی و عمودی و همچنین نماهای بیرونی و داخلی استفاده شوند.
  • محافظ دیواره ضد باران: پنل های نوین آراد با طراحی تهویه مناسب ساخته شده اند که اجازه می دهند آب و رطوبت اضافی عبور کنند که این موضوع باعث می شود از ساختمان شما در برابر کپک و مشکلات مرتبط با آب محافظت شود.

    آینده ساختمان سازی با نمای فایبر سمنت چگونه است؟

    فایبر سمنت به نماهای بیرونی آن قدرتی را می دهد که مصالحی مثل آجر و چوب می دهند با این تفاوت که دیگر مشکلات و مسائلی همچون هزینه، نگهداری و محافظت را در پی ندارند. جای هیچ تعجبی نیست که فایبر سمنت به یکی از مشهورترین مصالح در ساختمان سازی مسکونی و تجاری تبدیل شده است، زیرا که با استفاده از این نما دارید روی آینده خانه خود سرمایه گذاری می کنید. پنل های فایبر سمنت پایداری و مقاومت لازم را دارند، به صورتی که می توانند از خانه شما برای ده ها سال محافظت کنند. اگر به دنبال این هستید که سبک خانه خود را ارتقا دهید یا به دنبال یک راه حل کارآمد برای محافظت از نمای بیرونی خود هستید، می توانید از فایبر سمنت نوین آراد استفاده کنید.

    شرکت نوین آراد در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    شرکت نوین آراد، با تکیه بر توان علمی و فنی کارشناسان و تیم اجرایی خود، توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و تولیدکننده فایبرسمنت برد ، در بزرگترین پروژه های عمرانی کشور، مشارکت نماید . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت فایبرسمنت نوین آراد و همچنین چگونگی سفارش این محصول با کارشناسان نوین اراد در تماس باشید  و یا با مراجع به وب سایت novinarad.com اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمایید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:18

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود فر است. آیا سیستمی وجود دارد که همیشه غذا را به آن صورتی که خودمان می خواهیم درست کند؟ آیا این سیستم به شما الهام می بخشد و شما را از انجام کارهای خسته کننده و روزمره رها می کند؟ زمانی که به کمک نیاز دارید، آماده به خدمت است؟ بله. این وسیله همان فر کامبی رشنال ۱۰ طبقه مدل ۵SENSES می باشد. این دستگاه تمام آن چیزی را که می خواهید، بدون هیچ گونه عیب و نقصی به شما می دهد. در کل جهان، این تنها دستگاهی است که ۵ حس دارد. به این دلیل که این دستگاه حس می کند، تشخیص می دهد و فکر می کند، از شما یاد می گیرد و با شما ارتباط برقرار می کند.

فر کامبی رشنال چگونه ساخته شده است؟

آشپزی به شور و اشتیاق، مهارت و تجربه نیاز دارد. آشپزها از ایده های خود استفاده می کنند و مواد خام را به غذاهای خوشمزه تبدیل می کنند. به دلیل خلاقیتی که آشپزها دارند، در آشپزخانه های سرتاسر دنیا تنوع غذایی وجود دارد. سیستم جدیدی که رشنال تولید کرده، نتیجه ۴۰ سال آشپزی است و در واقع توسط آشپزها برای آشپزهای دیگر ساخته شده است. از ترکیب مهندسان، فیزیکدانان و دانشمندان اغذیه، کیفیت غذا، کارایی و هوش آشپزی را به عنوان یک استاندارد جدید برایتان به وجود آورده ایم. استانداری که مزیت های زیادی به همراه دارد.

از فر کامبی رشنال در چه کارهایی می توان استفاده کرد؟  

با استفاده از فر کامبی رشنال ۱۰ طبقه می توانید غذاها را کباب، سرخ، بخار پز، آب پز کنید و کارهای دیگری انجام دهید. صرف نظر از اینکه می خواهید گوشت، ماهی، مرغ، سبزی، تخم مرغ یا دسر درست کنید، می تواند ۳۰ یا حتی تعداد بیشتری غذا درست کند. این سیستم آشپزی درون رستوران، هتل، خدمات پذیرایی، سوپرمارکت یا صنعت غذا می تواند به عنوان دستیار همه کاره شما به شمار آید. شما مشخص می کنید که می خواهید غذاهایتان چگونه پخته شود و این دستگاه ایده هایتان را به صورت دقیق و به روش درستی اجرا می کند. در گذشته، آشپزها مجبور بودند از وسیله ها و تجهیزات مختلفی مثل کباب پز، فر، اجاق گاز، قابلمه یا ماهتابه های سرخ کن استفاده کنند که همین موضوع باعث می شد وقت آن ها را بگیرد، ولی امروزه تمامی این کارها تنها با استفاده از این دستگاه هوشمند انجام می گیرد.

در این فر از چه تکنولوژی هایی استفاده شده است؟

iCookingControl

یکی از تکنولوژی های به کار رفته در این فر تکنولوژی iCookingControl می باشد. به عنوان یک آشپز با تجربه، می دانید برای اینکه غذای مورد علاقه مشتریان خود را درست کنید، چگونه باید آن را بپزید. برای مثال، اگر گوشتی که می خواهید درست کنید باید در دمای بالا یا متوسط درست شود یا اینکه مثلا رنگ تیره یا روشنی به خود بگیرد، با استفاده از تکنولوژی iCookingControl می توانید این ویژگی ها را به صورت دقیقی پیاده سازی کنید. این فر خود را با اولویت های شما آشنا می کند و اگر از نتیجه غذایی که پخته راضی بودید، شما یا تیم کاریتان با لمس یک دکمه می توانید به تمامی این ویژگی ها دسترسی داشته باشند.

iLevelControl

با استفاده از تکنولوژی iLevelControl می توانید به سرعت و بدون هیچ گونه تلاشی غذای خود را آماده کنید. می توانید به صورت همزمان از انواع وسایل آشپزخانه برای مثال کباب کردن، برشته کردن یا سرخ کردن استفاده کنید. تمامی این کارها را تنها با استفاده از یک دستگاه می توانید انجام دهید. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید متوجه شوید که کدام غذاها را می توانید با همدیگر درست کنید. شما مشخص می کنید که چه غذایی دوست دارید آماده شود و این تکنولوژی هر طبقه را به صورت جداگانه کنترل می کند.

HiDensityControl

کیفیت غذای منحصر به فرد تنها زمانی به دست می آید که قدرت کافی وجود داشته باشد، مخصوصا زمانی که قرار است غذا با تعداد بالایی آماده شود. با تکنولوژی HiDensityControl می توانید به بهترین کیفیت غذا دست پیدا کنید. این تکنولوژی مسئول توزیع گرما، هوا، رطوبت یکنواخت درون کابینت پخت و پز است. این تکنولوژی ضمانت می کند که شما به قدرت ذخیره ضروری دست پیدا خواهید کرد، بنابراین می تواند در هر زمان و برای هر قفسه نتایج عالی را به دست آورید.

Efficient CareControl

با استفاده از تکنولوژی Efficient CareControl می توانید به صورت اتوماتیک و خودکار خود را تمیز کند و این کار را بدون هیچ گونه نظارتی در طول شب انجام می دهد. بر اساس اینکه چه مقدار کثیفی وجود دارد، این تکنولوژی به صورت هوشمندانه مرحله تمیز کردن را مشخص می کند.

خدمات رسانی فست فود شاپ در چه زمینه ای است؟ 

فست فود شاپ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی کافی شاپ و فست فود و کافی شاپ و هتل ها، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشد.

 اگر شما عزیزان قصد راه اندازی فست فود و خرید تجهیزات فست فود برای آن را دارید می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی  fastfoodshop.ir هر کدام از تجهیزاتی را که نیاز دارید با قیمت مناسب و کیفیت عالی مورد تایید وزارت بهداشت خریداری کنید و لذت پخت غذای خوش مزه و خوش بو را با تجهیزات فوق العاده برای خود و نهایتا مشتریانتان به ارمغان بیاورید.

این شرکت با تیم فعال و با انگیزه، کسب و کار خود را توسعه داده و قادر به گسترش روابط تجاری خود با شرکت ها و برند های معتبر دنیا می باشند. تهیه لوازم آشپزخانه صنعتی را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی فست فود با ما تماس بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:16

کار با کاشی و سرامیک چسبی: یکی از جدیدترین روشهای نصب کاشی، سرامیک به صورت چسبی بر روی سطوح دیوارهای قدیمی و تراز شده بوسیله سیمانکاری،کاشی قدیمی، سنگ قدیمی و صفحات سیمانی است.
صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

مزایای روش نصب کاشی و سرامیک چسبی:

 
۱-برای نصب مجدد کاشی به روی کاشی،کاشی به روی دیوار سیمانی(فایبرسمنت برد)و……به کار میرود
۲-نیازی به تخریب و کنده کاری زیر کار نمیباشد.
۳-سرعت نصب و بهره برداری را افزایش میدهد.
۴-کثیف کاری و ریخت و پاش کمتر دارد.
۵-استحکام ان هم قابل ملاحظه میباشد.
۶-در برخی مدل ها تنها راه نصب می باشد (کاشی های ریز و سنگ آنتیک)
۷-هزینه کمتر

نصب کاشی، سرامیک و سنگ به صورت چسبی روی فایبرسمنت

ابتدا زیر کار را آماده می نماییم ،سپس ابزار کارهای مخصوص را آماده کرده و خمیر را با کمی اب اغشته کرده و با کاردک مخصوص به متراژحدود یک متر مربع به دیوار میکشیم سپس کاشی را با کمی فشار نصب کرده و تراز مینماییم بعد از چندین ساعت عملیات بند کشی را انجام میدهیم و کار بعد از ۴۸ساعت قابل استفاده میباشد.
 

صفحه پشت بند چیست؟

زمانی که پروژه کاشی و سرامیک کف زمین را شروع می کنید، برای اینکه کف زمینتان هم زیبایی داشته باشد و هم از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار باشد، باید یکسری موارد را در ذهن خود داشته باشید. برای نصب درست، کاشی های زمین باید بر روی زیر سازی قرار بگیرند که به این زیرسازی، صفحه پشت بند گفته می شود. صفحه پشت بند، یک نوع پی ریزی است که مواد و در این نمونه کاشی بر روی آن قرار می گیرد. صفحه پشت بند می تواند به شکل های مختلفی باشد. مهم ترین دسته بندی صفحات پشت بند عبارتند از: سمنت برد، فایبر سمنت برد، سنگ گچ شیشه ای، درایوال مقاوم به آب و … می باشد. مهم ترین عاملی که در انتخاب نوع پشت بند تاثیر دارد این است که در کجا استفاده می شود، قرار است در محیط های خیس استفاده شود یا خشک.

پشت بند فایبر سمنت برد

ایبر سمنت برد یک لایه نازک از بتن است که به عنوان یک سطح محکم پی ریزی کف زمین برای نصب کاشی می باشد. این نوع پشت بند از یک ورقه سیمانی که با ماسه مخلوط شده است درست شده که بر روی هر طرف از صفحه جهت ماندگاری از پشم شیشه استفاده شده است. از این مصالح به عنوان یک سطح جامد برای نصب کردن کاشی ها بر روی زمین استفاده می شود. اندازه ورقه های فایبر سمنت ۵×۳ می باشد که ضخامت های متفاوتی دارد و از ۴/۱ اینچ شروع می شود تا ۱۶/۵ اینچ. این نوع پشت بندها در برابر آب مقاوم هستند.

 

چسب را به چند روش می توانیم بر روی کار بزنیم؟ 

روش های پخش چسب بر زیر کار به سه صورت می باشد.

۱-باکاردک شانه ای بر روی زیر کار
۲-با کاردک قاشقی بر پشت کاشی یا سرامیک
۳-روش ترکیبی روش شانه ای برای کاشیهای ابعاد ریز (زیر ۲۰x۳۰) و زمانی که زیر کار بسیار تراز و بدون موج باشد استفاده میشود.
روش قاشقی و ترکیبی بیشتر برای نصب کاشی و سرامیک ابعاد بزرگ و زمانی که زیر کار خوب تراز نباشد و موج داشته باشد استفاده میشود. که با توجه به مسطح بودن صفحات کنامیت اکثراْ از روش شانه ای جهت نصب کاشی و سرامیک بر روی سطوح آن استفاده می شود.میزان مصرف چسب برای زیر کار های صاف و تراز حدود ۵/۳کیلو گرم در هر متر مریع است و میزان مصرف در زیر کارهای ناصاف حدود ۵کیلوگرم در هر متر مربع میباشد. به دلیل مسطح بودن سطوح کنامیت حداقل میزان مصرف چسب در این مصالح مصرف می شود.
 
تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون (هوشمند سازی خط تولید) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

قیمت فایبر سمنت برد کنامیت

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد کنامیت است.کنامیت این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل ، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته و یا به وب سایت konamit.com مراجعه نمایید. همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه کنامیت بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:14

همه ما از مضرات نوشابه اطلاع داریم و تقریبا در تمام دنیا پزشکان مصرف ان را منع می کنند اما باز هم کمتر کسی است که بتواند از نوشابه دست بکشد ، این موصوع مختص به نوشابه نیست و تقریبا همه نوشیدنی های گازدار مصرف کنندگان بسیاری دارند. حتما در مقالات و پژوهش های گوناگون در مورد مضرات نوشیدنی های گازدار به خصوص نوشابه مطالعه داشته اید و می دانید که چه بلایی به سر بدنتان می آورند . از طرفی راه های درمان بیماری هایی که در اثر مصرف نوشیدنی های گازدار به وجود می آید بسیار طولانی و پر هزینه هستند ، اما در این مطلب قصد  داریم تا شما را با روشی مطمئن و اثر گذار در دفع مضرات نوشابه و نوشیدنی های گازدار آشنا کنیم .در این مقاله می خواهیم به مضراتی که نوشابه و نوشیدنی های گازدار دارند اشاره کنیم و همچنین به این موضوع بپردازیم که آب قلیایی به چه صورت می تواند مضرات نوشابه را از بین ببرد.

آب قلیایی لوکساب چگونه مضرات نوشابه را خنثی می کند ؟

آب یونیزه قلیایی لوکساب فاقد سدیم می باشد. هم چنین نوشابه و سایر نوشیدنی ها دارای کربنات می باشند. اسید کربنیک یک فرم عادی از مواد زائدی است که بدن تولید می نماید. در حالی که در آب قلیایی لوکساب حباب های موجود ، اکسیژن خالصی که در آب وجود دارد 

شما بعد از مصرف نوشابه می توانید یک لیوان آب قلیایی لوکساب بنوشید تا روند ph خون شما دوباره تنظیم شود.

مزایای آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن

حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند .

مضرات نوشیدنی های گاز دار

نوشابه مقدار زیادی قند و کافئین دارد و نوشابه های رژیمی حاوی ترکیبات قندی مثل آسپارتام است که عاملی برای دیابت است. در حالی که آب یونیزه قلیایی لوکساب فاقد قند و کافئین است.

 اینکه نوشابه بسیار اسیدی است و دارای pH در حدود ۲٫۵ تا ۲٫۸ است که باعث حل شدن دندان ها و استخوان ها می شود. آیا نشنیده اید که دندان های مصنوعی با قرار دادن در نوشابه پس از چند روز حل می شود؟ محققان مدعی شده اند که با نوشیدن نوشیدنی های سافت، استخوان های افراد شکننده شده و انعطاف پذیری را از دست داده و امکان شکستگی در آینده بیشتر خواهد شد.

مواد معدنی موجود در نوشابه هم، ترکیبات فسفر دار است که در فرم اسید فسفریک برای بدن ضرر خواهد داشت. نوشابه و نوشیدنی های دیگر نظیر  Soft Drink دارای سدیم هستند و نام نوشیدنی سودا نیز از آن گرفته شده است.

به همین دلیل است که نوشیدن نوشابه و نوشیدنی های گازدار سبب اسیدی شدن بدن می شود و این امر سبب بروز بیماری های مختلف در بدن می گردد چون همان طور که قبلاً هم اشاره شده است بیشتر بیماری ها در محیط اسیدی رشد می کنند

خرید آب قلیایی لوکساب به صورت آنلاین

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 1:13

سبوس برنج ضد سرطان است و برای کبد مفید می باشد. از اثرات مهمی که فیبر بر روی سلامت انسان می گذارد، کاهش سرطان های گوارش و مخصوصا کولون یا روده بزرگ است. مطالعات رابطه مستقیم بین رژیم غذایی حاوی فیبر و کاهش سرطان روده بزرگ را نشان داده اند.

سبوس برنج چیست؟

برنج یک گیاه است. لایه خارجی و بیرونی برنج را سبوس گویند و از روغنی که از سبوس برنج به دست می آید برای موارد پزشکی استفاده می شود. روغن سبوس برنج در کشورهایی مثل ژاپن، آسیا و مخصوصا هند برای سلامتی مشهور است. سبوس برنج را با شکل های دیگر سبوس مثل سبوس گندم و جو اشتباه نگیرید.

از سبوس برنج در چه مواردی استفاده می شود؟

از سبوس برنج برای درمان دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا، چاقی استفاده می شود، همچنین از آن برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ و معده، بیماری قلب و عروق خونی، افزایش سیستم ایمنی، برای افزایش انرژی و بهبود عملکرد ورزشی، بهبود عملکرد کبد و به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده می کنند.  

آزمایشات چه چیزهایی را در مورد سبوس برنج نشان می دهند؟

با آزمایشی که توسط انجمن تحقیقات سرطان در دانشگاه ایالتی کلرادو انجام گرفت، تاثیر سبوس برنج را در رژیم غذایی افرادی که دچار سرطان روده بزرگ بودند، نشان داد. بعد از مدتی یکسری افراد به صورت تصادفی انتخاب شدند و آن هایی که سبوس برنج، لوبیای سفید و هیچ کدام از این دو محصول را مصرف می کردند، مورد آزمایش قرار گرفتند. آزمایشات نشان داد که آن هایی که هم سبوس برنج و لوبیای سفید مصرف می کردند، فیبر، آهن، زینک، تیامین، نیاسین، ویتامین ب 6 بیشتری را دریافت کرده بودند. همچنین گروهی که تنها سبوس برنج مصرف می کردند، نشان دادند که میکروبیوم بیشتری داشتند. زمانی که محققان سلول های سرطانی روده بزرگ را با مدفوعی که از این گروه به دست آورده بودند، درمان می کردند، متوجه شدند که رشد سلول های سرطانی در گروهی که لوبیا سفید و سبوس برنج مصرف می کردند، کاهش یافته است.

برای کاهش سرطان روده بزرگ چه کار کنیم؟

آزمایش فعلی نشان می دهد که برای کاهش سرطان روده بزرگ می توان غذاهایی که حاوی سبوس برنج هستند را مصرف کرد تا بدینوسیله سلامت روده بهبود یابد و از سرطان روده بزرگ جلوگیری شود. همچنین با خوردن سبزیجات بیشتر، میوه، غلات کامل و حبوبات مثل لوبیا می توان به سلامت دستگاه گوارش کمک کرد. خوردن نصف فنجان لوبیا و 30 گرم سبوس برنچ به صورت روزانه می توان تغییراتی را که در مولکول ها به وجود می آیند مشاهده کرد که این کار می تواند باعث جلوگیری از سرطان روده بزرگ شود. پیام ساده این هست که غذا در واقع یک نوع دارو است، ما به دنبال این هستیم که چگونه آن را در زندگی روزمره خود پیاده سازی کنیم.

چه مقدار سبوس برنج باید مصرف کنیم؟

گفتن این جمله که من یک بار در روز از سبوس برنج استفاده می کنم، جمله درستی نیست. مصرف یک بار در روز برای افرادی که در خطر بالاتری قرار دارند، کار نمی کند. باید به صورت دوز مصرف کنید، درست همانطور که دوز دارو مصرف می کنید. خیلی از افراد دوست ندارند درب یک قوطی لوبیا را باز کنند و به صورت روزانه آن را مصرف کنند.

برنج مرغوب را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه برنج ارتا رحیمی ارائه کننده انواع برنج شمال و خرید برنج عمده (برنج ندا، برنج فجر، برنج شیرودی ، برنج طارم و …) با بهترین کیفیت میباشد، برای تهیه برنج مرغوب می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 0:59

دیوار در هر سازه ای علاوه بر نقش نگهداری و حایل بودن بین فضا ها نقش زیبا سازی و محافظت را نیز دارد . به همین دلیل تمام تلاش مهندسان ساختمان این است که دیوار هایی تولید کنند که علاوه بر ویژگی های فیزیکی و زیبا , عایق نیز باشد تا بتوان در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با کناف دیوار ، مزایای و معایب آن آشنا کنیم . کناف علاوه بر زیبایی عایق خوبی نیز می باشد.

آیا می دانید کناف چیست؟

در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که کناف چیست و از چه زمانی وارد صنعت ساخت و ساز شد؟ کناف نوعی پوششی گچی (Dry Wall ) است که ابتدا توسط برادران کناف در قرن ۲۰ ساخته شده و حدود۸۰ سال است که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می شود. و این نوع پوشش در بین طراحان و معماران بسیار پر طرفدار و محبوب است و تمام نیاز ها را می تواند پوشش دهد و همین امر باعث شده تا هر روز طرفداران بیشتری پیدا کند .

آیا از مزایای دیوار کناف اطلاع دارید؟

کناف فرم پذیری بسیار بالایی دارد به طوری که به هر شکل و فرمی در می آید.
کناف پوششی است که تاسیسات ساختمانی را می توان به راحتی از آن عبور داد.
پیاده سازی این نوع دیوار در مقایسه با انواع متریال های دیگر بسیار سریع می باشد.
زمانی که تولید آن به پایان رسید می توان آن را بلافاصله نصب کرد .
در زمان تعمیر و بازسازی تاسیسات به راحتی می توان به آن ها دسترسی داشت .
کناف باعث می شود ساختمان سبک شود و در برابر زلزله تخریب کمتری داشته باشد.
بر روی کناف می توان کاغذ دیواری، بلکا، رنگ و هر طرح دیگری نیز به کار برد .
دست طراحان در هنگام اجرای کناف باز می باشد .

قیمت تمام شده دیوار کناف چقدر است؟

قیمت تمام شده کناف دیوار نسبت به مصالح مشابه بسیار پایین تر است که یکی از مزیت های مهم به حساب می آید. نصب و اجرای این نوع از دیوار ها مزایای بسیار زیادی دارد که در هنگام استفاده از آن بیشتر با آن آشنا می شوید. با توجه به این مزایا و استانداردهایی که این روش دارد می تواند جایگزین مناسب روش های قدیم بنایی باشد و در مکان های زیادی از جمله ساختمان های اداری , مسکونی , بیمارستانی , درمانگاه ها , هتل ها , مراکز تفریحی , آموزشی , مدارس , دانشگاه ها , رستوران ها , فرودگاه ها و غیره از آن ها استفاده کرد.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت قیمت روز کناف تماس با کارشناسان شرکت مدرن سازان رادیس را اولویت اول خود قرا داده و لیست قیمت دریافت نمایید و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.radiscompany.com اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

آیا می دانید معایب استفاده از دیوار کناف چیست؟

عیب خاصی را نمی توان برای این سیستم پیدا کرد. کناف دیوار , پوششی است که به جای گچ و سفید کاری استفاده می شود و عایق صوت و حرارت است و به راحتی روی هر نوع دیواری نصب می شود.

آیا کناف دیوار در طراحی داخلی نیز کاربرد دارد؟

انتخاب مدل و رنگ دیواری های کنافی بسیار زیاد است و می تواند در جذابیت ساختمان تاثیر زیادی داشته باشد. زمانی که می خواهید مدل و رنگ کناف را انتخاب کنید باید توجه خاصی داشته باشید. انتخاب طرح و رنگ بهتر است با توجه به موقعیتی که آن فضا دارد متفاوت باشد.

در اتاق پذیرایی از کناف پذیرایی بیشتر برای فضای پشت تلویزیون استفاده می شود. اتاق هایی که فضای بیشتری دارند بهتر است برای رنگ آمیزی کناف از رنگ های تیره استفاده کرد تا فضای داخلی اتاق گرم و دنج جلوه کند و برای رنگ آمیزی کناف های اتاق های کوچک بهتر است از رنگ های روشن که فضا را باز می کنند استفاده شود .

در سال های اخیر به دیوار پشت تلویزیون توجه ویژه ای شده است , زیرا تلویزیون نقش مهمی در خانه دارد. به همین دلیل طراحی داخلی این بخش بسیار مهم می باشد . استفاده از کناف برای دیوار پشت تلویزیون بسیار مناسب است زیرا با توجه به سلایق متفاوت افراد می توان طرحی مناسب را ایجاد کرد.

اجرای کناف دیوار

استفاده از کناف دیوار در ایران و در خارج از ایران بسیار کاربردی و مرسوم است زیرا این نوع از دیوار علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر شد عایق حرارت و صدا نیز می باشد. برای نصب این نوع دیوار تجهیزات خاصی نیاز نیست و بعد از اندازه گیری و ساخت با کمک پروفیل های گیره ای بر روی زیر سازی فلزی پیچ می شود و فضای خالی که بین دو دیوار باقی می ماند برای عبور تجهیزات تاسیسات و نصب لایه عایق استفاده می شود . این نوع دیوار ناصافی و ناشاقولی دیوار های معمولی را ندارد.

شرکت مدرن سازان رادیس، از جمله شرکت های فعال در زمینه نصب و اجرای دیوار کناف می باشد . این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت .

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می نماییم. با ما تماس بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : کناف , اجرای کناف , قیمت کناف , کناف سقف , کناف دیوار, سقف کاذب کناف, لیست قیمت کناف, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 0:54

وقتی حرف از انتخاب تشک فنری باشد ممکن است با این مسئله روبرو شوید که بین تشک فنری با فنر متصل و تشک فنری با فنر منفصل یکی را انتخاب کنید. تشک فنری به  تشکی گفته می شود که در ساختار داخلی آن از فنر استفاده شده باشد. اما فنربندی تشک ها به دو شکل متصل و منفصل انجام می شود. زمانی که قصد خرید تشک جدید را دارید همه این موضوعات می تواند به گیجی و سردرگمی شما بیفزاید. به همین علت ما این مقاله را برای راهنمایی شما در نظر گرفته ایم تا  بدانید تشک فنری متصل چیست و تفاوت های بین این دو نوع تشک یعنی فنری متصل و فنری منفصل را برای شما گفته ایم تا انتخاب و خرید تشک برای شما آسان شود  .

تشک فنری متصل چیست؟

فنر متصل (که همچنین با نام های فنر مارپیچ باز، میراکویل و فنر مارپیچ استاندارد نیز شناخته می شود) با یک سیستم فنری متصل به هم ، رایج ترین نوع فنر استفاده شده در تشک های فنری است. برای سال ها تشک فنری بطور سنتی با این روش تولید می شده است. این روش به تولید کننده امکان تولید انبوه با هزینه تمام شده پائین فراهم می کند که باعث می شود این نوع تشک ها ارزان ترین تشک های موجود در بازار باشند.

اغلب سیستم های فنرباز از فنرهای شکل ساعت شنی در سیستم متصل داخلیشان استفاده می کنند که این یکنواختی از بالا تا پائین تشک توزیع شده است. همین موضوع باعث می شود که این سیستم برای ایجاد پشتیبانی بیشتر خوب باشد اما شکایت هایی از نقاط فشار تشدید شده و ناراحتی هایی از سیستم فنر متصل ایجاد کرده است

یک تشک فنری دونفره استاندارد بطور میانگین ۳۰۰ فنر در خود دارد. فروشندگان و تولید کنندگان تشک، اغلب از معیار فنریت تشک صحبت می کنند که مربوط به ضخامت سیمی می شود که فنر تشک از آن ساخته شده است. هرچه عدد این معیار کوچک تر باشد به معنی آن است که تشک سفت تر خواهد بود. تشکی با معیار فنریت ۱۲ درجه، تشکی بسیار سفت بوده و پشتیبانی مناسبی برای بدن فراهم می کند. اما اگر به دنبال تشکی نرم تر هستید درجه فنریت ۱۳.۵ می تواند در عین فراهم نمودن پشتیبانی مناسب، کمی نرم تر باشد.

بالا بودن درجه فنریت میله لبه تشک فنری اهمیت زیادی دارد. این میله سطح خواب تشک را می کشد و با کاهش خمیدگی کناره ها، کمک می کند تشک به شکل اولیه خود باز گردد.

تشک های فنر باز، بدترین نوع تشک های فنری در بین تمام انواع تشک ها هستند‌. امیدواریم که هیچکس یک چنین تشکی را نخرد مگر اینکه واقعا مجبور باشد. این نوع تشک ها از یک سیستم فنربندی به هم پیوسته تشکیل شده و به صورت مارپیچ حلقوی پیچیده می شوند که شبیه به فنرهای آزاد بزرگ به نظر می رسنند. این مارپیچ ها سپس به قاب سیمی متصل شده و به عنوان یک فنر بزرگ عمل می کنند. هیچ قسمتی از این فنر به طور مستقل عمل نمی کند. هیچ انفصال و استقلالی در فنر وجود ندارد و اگر شما در یک سمت تخت بالا و پایین بپرید یا کلا حرکتی کنید، سمت دیگر تخت نیز بالا و پایین می رود.

نام های دیگر تشک فنری متصل

  • فنر مار پیچ باز
  • فنر مار پیچ متصل
  • فنر به هم پیوسته
  • تشک های کیج اسپرانگ
  • تشک های بانل اسپرانگ
  • میراکویلتشک های true coil
  • تشک های ارتوپدیک

    مزایای استفاده از تشک فنری متصل  :

    تشک فنر متصل پشتیبانی خوبی فراهم می کند و به دلیل سفتی آن در تشک های ارتوپدیک مورد استفاده قرار می گیرد. نسبت به تشک فنری با فنر منفصل سبک تر است و حرکت دادن و پشت و رو کردن آن آسان تر است همچنین همراه با مموری فوم داخلی می تواند راحتی بیشتری فراهم کند.

    معایبی که باعث می شود تشک فنری متصل نخریم  :

    • به اندازه دیگر تشک ها دارای کیفیت نیست.
    • وسط این تشک ها در طولانی مدت گود می افتد.
    • تشک فنری با فنر متصل نمی تواند اختلاف وزن را کنترل کند و در تشک های دو نفره در صورت وجود اختلاف وزن می تواند موجب غلطیدن زوجین روی هم شود. ضمن اینکه لرزش ناشی از حرکت یکی از زوجین می تواند برای دیگری مزاحمت ایجاد کند.
    • فنرهای موجود در این تشک ها باعث انتقال حرکت می شوند. بنابراین زمانی که شخص خوابیده بر روی تشک حرکت می کند تشک به خاطر این حرکت تکان می خورد.
    • وجود فضاهای خالی بزرگ بین فنرهای تشک که اغلب باعث می شود روکش تشک بین این قسمت های خالی جا به جا شود.
    • عدم تطابق پذیری با وزن بدن و نیز عدم سازگاری برای دو فرد مختلف.
    • عدم پشتیبانی در لبه های تشک وجود دارد.
    • ایجاد برآمدگی در کناره های تشک نیز رایج است.

    خرید تشک فنری متصل برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟

    تشک فنری با فنر متصل  مانند دیگر تشک ها مزایا و معایبی دارد که در بالا به آن اشاره کردیم. تشک های فنری متصل برای کودکان بین ۳ تا ۵ سال می توانند تشک مناسبی باشند.

    فقط یک دلیل برای استفاده از تشک های فنر باز وجود دارد و آن هم قیمت آنهاست. این فنرها را باید برای ارزان ترین و ساده ترین تشک در نظر گرفت.

    اگر مشکل کمبود بودجه نداشته باشید انتخابتان باید همیشه به جای یک تشک فنر باز، یک تشک با فنر پاکتی (منفصل) باشد. تشک های فنر باز عملا هیچ پشتیبانی در هنگام خواب ایجاد نمی کنند.

    قیمت تشک فنری متصل چقدر است؟

    قیمت تشک فنری متصل یکی از عوامل مهم به هنگام خرید و انتخاب تشک می باشد. با توجه به نوسانات ارزی که در بازار وجود دارد برای اطلاع دقیق از قیمت نهایی این نوع تشک ها باید با کارشناسان فروش سایت آقای تشک ارتباط برقرار کنید. قیمت تشک های فنری متصل نسبت به دیگر تشک ها پایین تر می باشد و اگر بودجه کمی برای خرید تشک خواب در نظر گرفته اید تشک فنری متصل گزینه مناسیبی برای شما می باشد

    خرید آنلاین تشک فنری متصل

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای اکثر مردم دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت خود را در فروشگاه ها و مراکز خرید سپری کنید. شما می توانید با تلفن همراه خود یا سیستم خانگی خود براحتی در سایت های فروش تشک فنری متصل مناسب خود را انتخاب کرده و بصورت آنلاین آن را خریداری نمایید.با توجه به دزدی های مجازی لطفا سراغ هر سایتی نروید و سایت های معتبر را شناسایی کنید تا مشکلی در این زمینه برای شما پیش نیاید. سایت آقای تشک یکی از فروشگاه های معتبر فروش اینترنتی تشک های خواب می باشد که با مراجعه با آدرس سایت می توانید به راحتی از محصول و قیمت محصول دیدن کنید. با ما آسان خرید کنید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید آنلاین تشک,تشک فنری متصل,تشک فنری,خرید آنلاین تشک فنری,خرید تشک,قیمت تشک, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 0:47

در این سایت ویژگی های بسیاری از آب قلیایی را عنوان کردیم و شواهد علمی را که نشان می داد آب قلیایی می تواند به بهبود سلامت بدن و درمان برخی از بیماری ها کمک کند اشاره کردیم. اکنون آب قلیایی لوکساب علاوه بر خرید آب قلیایی از مراکز فروش و نمایندگی ها امکان خرید آنلاین آب قلیایی را نیز فراهم آورده است . شما می توانید جهت خرید آب قلیایی یا دریافت اشتراک برای ارسال روزانه یا ماهانه به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

در ادامه این مطلب به برخی از ویژگی ها و مزایای آب قلیایی برای آن دسته از دوستانی که فرصت مطالعه تمام مطالب را نداشته اند اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید :

آب قلیایی چیست ؟

ممکن است شما ادعای بهداشتی مختلفی در مورد آب قلیایی داشته باشید و یا شنیده باشید. برخی می گویند آب قلیایی می تواند به کاهش روند پیری، تنظیم pH بدن شما و جلوگیری از بیماری های مزمن مانند سرطان کمک کند. اما دقیقا آب قلیایی چیست و به چه دلیل توجه همه در جامعه سلامت و عموم مردم به آن جلب شده است ؟

"قلیایی" در آب قلیایی به سطح PH آن اشاره دارد. سطح pH یک عدد است که میزان اسیدیته یا قلیایی ماده را در مقیاس 0 تا 14 اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، چیزی با pH 1 بسیار اسیدی است و چیزی با pH 13 بسیار قلیایی خواهد بود.

به چه آبی قلیایی می گویند ؟

آب قلیایی pH بالاتر از آب آشامیدنی معمولی دارد. به همین دلیل برخی از طرفداران آب قلیایی معتقدند که می تواند اسید را در بدن شما خنثی کند.

آب آشامیدنی معمولی به طور کلی دارای pH خنثی از 7 است. آب قلیایی معمولا دارای pH 8 یا 9 است. با این حال، PH به تنهایی برای افزودن قلیایی قابل توجهی به آب نیست.

آب قلیایی نیز باید حاوی مواد معدنی قلیایی و پتانسیل کاهش اکسایش منفی (ORP) باشد. ORP توانایی آب به عنوان یک پروتئین یا آنتی اکسیدان است. هرچه مقدار ORP منفی باشد، آنتی اکسید کننده تر آن است.

آیا واقعا آب قلیایی شفابخش است؟

آب قلیایی تا حدودی بحث برانگیز است بسیاری از متخصصان سلامت می گویند تحقیقات کافی برای حمایت از بسیاری از ادعاهای سلامتی توسط کاربران و فروشندگان وجود دارد. تفاوت در یافته های تحقیق ممکن است مربوط به انواع مطالعات آب قلیایی باشد.

به گفته کلینیک مایو، آب معمولی برای اکثر مردم بهتر است و مردم بهتر است با مشورت پزشک خود درمان با آب قلیایی را شروع کنند .با این حال، مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد آب قلیایی برای شرایط خاص مفید است.

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال  2012 stud Trusted Source دریافت که آب آشامیدنی به طور طبیعی گازدار با قلیایی با pH 8.8 ممکن است به پپسین، یعنی آنزیم اصلی که موجب ریفلاکس اسید معده می شود، را غیرفعال کند.

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف آب قلیایی یونیزه ممکن است برای افراد دارای فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا مفید باشد.

یک مطالعه اخیر که شامل 100 نفر بود، پس از مصرف آب با pH بالا نسبت به آب معمولی پس از یک تمرین شدید، اختلاف قابل توجهی در ویسکوزیته کل خون داشت. ویسکوزیته اندازه گیری مستقیم این است که چگونه جریان خون به طور موثر از طریق عروق جریان می یابد.

کسانی که آب با pH بالا مصرف می کنند ویسکوزیته را با 6.3 درصد کاهش می دهد در مقایسه با 36.3 درصد با آب آشامیدنی استاندارد شده. این بدان معنی است که جریان خون با آب قلیایی موثرتر می شود. این می تواند تحویل اکسیژن را در سراسر بدن افزایش دهد.

طول عمر با آب قلیایی

مطالعه ای که در سال 2016 منتشر شد، به بررسی تأثیر مصرف آب قلیایی بر روی 150 موش در طی 3 سال پرداخت.

نتایج نشان می دهد که افرادی که آب قلیایی را می خورند علائم طول عمر بیشتری داشته اند، به عبارت دیگر، آنها سال ها کمتر و بیشتر احتمال دارد که طول عمر بیشتری داشته باشند.

در قلب، کبد، کلیه ها، مغز و روده گروه های مورد مطالعه اختلاف معنی داری مشاهده نشد و آسیب دیده نبود اما تفاوت در نحوه موش و ارگان های بدن آنها بود

آیا آب قلیایی باعث کاهش وزن می شود؟

آب قلیایی برای سلامتی عمومی و متابولیسم مزایای بیشماری دارد. تحقیقات بسیاری در زمینه کاهش وزن و تناسب اندام با آب قلیایی انجام شده است . اما اب قلیایی به صورت یکسان بر روی همه تاثیر ندارد پس ممکن است اگر دلیل چاقی شما اسیدی بودن بدن و استفاده از مواد غذایی اسیدی ، می توانید نوشیدن آب قلیایی را برای کاهش وزن امتحان کنید.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

خرید آب قلیایی در نور

آب قلیایی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی خریداری کرد. همچنین می توانید آنلاین آن را خریداری نمایید.

آب قلیایی لوکساب در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز به فروش می رسد.لازم به ذکر است آب قلیایی لوکساب اولین و تنها آب قلیایی در ایران است . در تولید آب قلیایی شرکت خوش نوشان مشرق زمین تمام استاندارد های جهانی رعایت شده و دستگاه های تولید آب قلیایی تمام وارداتی هستند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اب قلیایی,خرید اب قلیایی,قیمت اب قلیایی,مزایای اب قلیایی,آب قلیایی ارزان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 0:38

آبگرمن خورشیدی وسیله ای است که با استفاده انرژی خورشید، آب را گرم می کند. انرژی خورشیدی یک منبع انرژی تمام نشدنی و رایگان می باشد. آبگرمکن خورشیدی اغلب با توجه به شرایط جغرافیایی در کشور ما که در ناحه گرم و خشک قرار داریم قابل استفاده می باشد . برای داشتن راندمان خوب، این آبگرمکن ها به نور خورشید احتیاج دارند در غیر اینصورت باید به فکر سیستم های پشتیبانی بود. بعضی از این آبگرمکن ها احتیاج به پشتیبانی دارند که در روزهای ابری و سرد و بارانی آب گرم مورد نیاز را تولید کنید. از این نوع آبگرمکن ها برای تأمین آب گرم مورد مصرف در منازل و بخش‌های صنعتی استفاده می‌کنند. با  توجه به مزایایی که برای این نوع آبگرمکن گفته شد در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا آبگرمکن خورشیدی به یک هیتر پشتیبان نیاز دارد؟

اهمیت هیتر در خرید آبگرمکن خورشیدی

با توجه به اینکه همه روزهای سال آفتابی نیست و تقاضا در طول سال بصورت یکسان نیست و آبگرمکن های خورشیدی نیاز به یک پشتیبان دارند تا در روزهای زمستانی و ابری و در روزهایی که استفاده از آب گرم زیاد می شود آب گرم مورد نیاز مصرف کننده ها را تامین کنند. اهمیت هیتر با توجه به مطالبی که گفته شد بصورت واضح مشخص است زیرا اگر این پشیتیبان نباشد سیستم های آبگرمکن خورشیدی قادر به ذخیره سازی گرمای خورشید نیستند که در هنگام نیاز و نبود خورشید بتوانند آبگرم تولید کنند و بلا استفاده هستند. با داشتن هیتر دیگر نگران آبگرم خود در روزهای ابری سال نباشید زیرا هر مقدار آب مصرفی شما تامین می شود.

کارکرد هیترها یا پشیتیبان های آبگرمکن خورشیدی

اکثر آبگرمکن های خورشیدی به مخزن ذخیره کاملا عایق کاری شده نیاز دارند . مخازن ذخیره خورشیدی دارای خروجی اضافی و ورودی متصل به کالکتور هستند. آبگرمکن خورشیدی در سیستمهای دو مخزنی آب را قبل از ورود به آبگرمکن، پیش گرم می کنند. گرم کن پشتیبان در سیستم های تک مخزنی با ذخیره خورشیدی در یک پکیج قرار می گیرند.

انواع هیترهای آبگرمکن خورشیدی

سیستم های آبگرمکن خورشیدی پسیو

سیستم آبگرمکن خورشیدی پسیو ارزان تر از سیستم های اکتیو هستند. اما معمولاً به اندازه ی آنها کارآمد نیستند. با این حال، سیستم های پسیو قابل اطمینان تر هستند. و احتمالاً عمر طولانی تری دارند.

دو نوع سیستم پسیو ساده وجود دارد:

سیستم یکپارچه پسیو مخزن-کالکتور

این سیستم ها در مناطقی بهتر کار می کنند که دما به ندرت پایین تر از حد انجماد می آید. این نوع سیستم در ساختمانهای با مصرف در بازه زمانی مشخص و عمدتا نیاز به آب گرم عصرگاهی مناسب هستند.

سیستم آبگرمکن خورشیدی ترموسیفون

هنگامی که آب در سیستم به گردش درمی آید، بطور طبیعی آب گرم بالا می رود آب سردتر در قسمت های پایین تر قرار می گیرد. در این نوع، کالکتور باید در زیر مخزن ذخیره نصب شود تا آب گرم به طرف بالا و به داخل مخزن برود.

آیا آبگرمکن های که بر روی پشت بام ها نصب می شوند نیاز به هیتر دارند؟

نصب آبگرمکن های خورشیدی روی پشت بام به مساحت زیادی نیاز خواهند داشت اما هزینه نگهداری آن ها بسیار کم است و طول عمر بالایی دارند. این نوع از آبگرمکن ها نیز نیاز به یک پشتیبان دارند تا در روزهای ابری و شب هنگام های آب گرم مورد نیاز افراد را تامین کنند. هرچند که این سیستم ها بر روی بام نصب می شوند و شرایط بهتری برای جذب گرمای خورشید را دارند اما وقتی که یک پشتیبان مناسب نداشته باشند نمی توانند این گرمای و انرژی جذب شده را برای مواقع مورد نیاز ذخیره کنند.  برای یک خانواده چهار نفره کلکتوری با مساحت 2 متر مربع جوابگوست. به ازای هر نفر اضافی، مساحت بین 7/. تا 3/1 متر مربع بسته به تابش آفتاب در آن محل به مساحت ذکر شده باید اضافه شود. ظرفیت آبگرمکن را هم مصرف آن تعیین خواهد کرد.آبگرمکن خورشیدی با ظرفیت 160 تا 220 لیتر برای خانواده ای با 1 تا 4 نفر عضو مناسب است.

مزایای آبگرمکن خورشیدی

انرژی خورشیدی به راحتی در همه جا قابل استفاده است و به علت اینکه این انرژی پاک بوده و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ندارد،و بسیار مورد تأیید است.

با استفاده از این انرژی می توان در استفاده از سایر انرژی ها (که منابع محدودی دارند) صرفه جویی کرد.

آبگرمکن ‌های خورشیدی یکی از ابزارهای موثر برای استفاده درست از انرژی خورشیدی است. از این نوع آبگرمکن ها برای تأمین آب گرم مورد مصرف در منازل و بخش‌های صنعتی استفاده می‌کنند.

کلکتور در آبگرمکن خورشیدی چیست؟

آبگرمکن های خورشیدی دارای صفحاتی هستند که نور خورشید را جذب می کنند، به این صفحات جاذب، انرژی کلکتور می گویند. کلکتور ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نوع کلکتور، راندمان گرمایی آبگرمکن تغییر می کند.آبگرمکن های خورشیدی از لحاظ ساختار به سه دسته ترموسیفون، برگشت ثقلی و پمپ دار تحت فشار تقسیم می شوند.

نگهداری این سیستم ها بسیار ساده است و نیازمند صرف هزینه زیادی نیست. همچنین این سیستم ها امن بوده و خطری ندارند. آبگرمکن ها از اجزای مختلفی مثل کلکتورها، مبدل های حرارت، مخزن، کنترل کننده های اتوماتیکی، اتصالات و … تشکیل می شوند. از این آبگرمکن ها می توان در خانه ، مدرسه، استخر، بیمارستان، کارخانه و دیگر ساختمان ها استفاده کرد.

روش نصب آبگرمکن خورشیدی

نصب صحیح آبگرمکن خورشیدی به فاکتورهای زیادی وابسته است. این فاکتورها شامل منبع خورشید، آب و هوا و شرایط جوی، شرایط و ضوابط محلی ساختمان سازی و مسائل ایمنی هستند، بنابراین،بهتر است از پیمانکار واجد شرایط سیستم های حرارتی خورشیدی بخواهیم سیستم را نصب کند و کار نصب آبگرمکن را به کاربلدش بسپاریم.

آیا آبگرمکن های خورشیدی به سرویس احتیاج دارند؟

سرویس منظم سیستم های ساده فقط هر 3 یا 5 سال طبق نظر پیمانکار آبگرمکن خورشیدی کافی است. سیستم های با تجهیزات برقی را معمولاً باید یک یا دو بار پس از 10 سال تعویض کرد.

چرا آبگرمکن خورشیدی به یک هیتر پشتیبان نیاز دارد؟

سیستم های آبگرمکن خورشیدی همیشه به سیستم پشتیبان برای روزهای ابری و ساعات افزایش تقاضا نیاز دارند. آبگرمکن های مخزنی معمولاً به عنوان پشتیبان به کار میروند. که ممکن است به عنوان بخشی از کل پکیج سیستم خورشیدی باشند. سیستم پشتیبان نیز بخشی از کالکتور خورشیدی مثل مخازن بام بالایی با سیستم های ترموسیفون است. چون سیستم مخرن-کالکتور یکپارچه آب گرم را علاوه بر جمع کردن حرارت خورشیدی ذخیره می کند ممکن است با مخزن یا آبگرمکن مورد تقاضا برای پشتیبانی به کار بروند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : آبگرمکن خورشیدی,خرید آبگرمکن خورشیدی, قیمت آبگرمکن خورشیدی, نصب آبگرمکن خورشیدی,هزینه نصب آبگرمکن خورشیدی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 0:12

امروزه با رواج لیوان کاغذی بد نیست بدانید ایده ساخت این نوع ظروف از کجا آمده است و فرآیند تولید لیوان کاغذی به چه صورت می باشد؟ در پاسخ به سوال اول باید بگوییم ایده استفاده از لیوان های یکبار مصرف یا کاغذی توسط یک شرکت امریکایی ارائه شد. این شرکت برای اولین بار از لیوان های یکبار مصرف کاغذی در یکی از قطارهای شرکت های راه آهن برای عموم استفاده کرد و بدین صورت کم کم استفاده از لیوان یکبار مصرف رواج پیدا کرد.

فرآیند تولید لیوان کاغذی به چه صورت می باشد؟

  • تولید لیوان های کاغذی دارای فرآیندی بسیار ساده می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم.
  • در ابتدا توسط دستگاه روکشدار کننده، ماده پلی اتیلن دار را به عنوان روکش، روی کاغذ قرار داده می دهند. اگر کاغذ را به صورت یک طرفه روکش کنند به آن سینگل و اگر به صورت دو طرفه روکش شود آن را دابل می گویند.
  • بعد از روکش کردن کاغذ، کاغذ روکشدار شده را در ابعاد سفارش داده شده برش می دهند.
  • در مرحله بعدی به وسیله دستگاه چاپ، طرح های مورد نظر را روی کاغذ چاپ می کنند.
  • از دستگاه برش برای برش صفحه کاغذ به کاغذ بدنه ظرف (استروک) استفاده می شود و کاغذ چاپ شده تبدیل به استروک می شود.
  • تولید ظروف به صورت اتوماتیک توسط دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی صورت می پذیرد. وجود یک اپراتور برای هر دستگاه ضرورت دارد. وظیفه این اپراتورها قرار دادن کاغذ های استروک شده ظروف در محل ورودی دستگاه و رول کف در محل تعبیه شده می باشد و در نهایت اپراتور ظروف تولید شده را جمع آوری می کند.
  • در آخرین مرحله باید ظروف تولید شده در کارتن ها بسته بندی شود.

اگر شما نیز طرحی داشته باشید که بخواهید بر روی لیوان کاغذی قرار دهید باید این طرح این مراحل را از چاپخانه طی کند. این فرآیند ممکن است کمی زمان بر باشد ولی نتیجه کار بسیار مطلوب شماست و دلچسب می باشد. پس برای طرحی که انتخاب کرده اید صبور باشید تا تولید کنندگان در تکوک بتوانند محصولی با کیفیت که باعث جلب رضایت شما مشتریان عزیز شود را ارائه دهند.

می توان برای تهیه و تأمین کاغذ مورد نیاز از وارد کنندگان، هم کاغذ را به صورت خام و هم به صورت استروک تهیه نمود. در صورت تهیه استروک، دیگر نیازی به برشکاری و یا چاپ طرح وجود ندارد و فقط کافی است استروک را دستگاه قرار دهید.

انواع لیوان یکبار مصرف

لیوان یکبار مصرف جزیی از زندگی روزمره ما شده است. در بسیاری از موارد برای نوشیدن چای و قهوه یا در رستوران برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها از این لیوان‌ها استفاده می‌کنیم. این لیوان‌ها به طور کلی به سه دسته: لیوان‌های پلاستیکی، لیوان‌های گیاهی و لیوان‌های کاغذی تقسیم می‌شوند.

موارد استفاده از لیوان های از لیوان‌های پلاستیکی : از این محصول اغلب برای نوشیدن نوشیدنی‌های خنک و معمولی استفاده می‌شوند. مانند آب، نوشابه و… این لیوان‌ها و زباله‌های ناشی از استفاده از آنها برای محیط زیست به معضلی جهانی تبدیل شده است. ضمنا این لیوان‌ها در مجاورت گرما از خود مواد سمی و سرطان‌زا تولید می‌کنند. از این رو استفاده از این لیوان‌ها برای نوشیدنی‌های گرم و داغ توصیه نمی شود.

لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی : ماده سازنده اصلی این لیوان‌ها کاغذ است. این لیوان‌ها در برابر حرارت مقاوم بوده و ضرری برای سلامتی افراد ندارند. هرچند که لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی در مقایسه با نمونه پلاستیکی هم از نظر محیط زیست و هم از نظر سلامتی جایگاه بهتری دارند اما همچنان استفاده زیاد از آنها توصیه نمی‌شود.

لیوان‌های گیاهی : ماده اصلی سازنده آنها نشاسته ذرت است. این لیوان‌ها در طبیعت و پس از گذشت 6 الی 12 ماه تجزیه می‌شوند. ضمنا استفاده از آنها هیچ ضرری برای سلامتی افراد ندارد. در حال حاضر مشکل این لیوان‌ها هزینه بالای تولید آنهاست که در قیمت نهایی محصول هم تاثیرگذار بوده است.

آیا می دانید استروک لیوان کاغذی چیست؟

استروک همان کاغذ دور لیوان کاغذی است که بعد از برش خوردن به وسیله دستگاه خمی در آن ایجاد می شود و بعد روی آن دوخت انجام می شود و در نهایت به لیوان کاغذی تبدیل می شود.

مهم ترین قسمت تولید لیوان کاغذی

مهم ترین قسمت تولید یک لیوان یکبار مصرف کاغذی، استروک آن می باشد. به دلیل طرح چاپ شده در آن که می تواند طرح های متنوع و دلخواه و رنگ های جذابی داشته باشد می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

آیا کاغذ استروک خاصیت ضد آبی دارد؟

کاغذ استروک دارای مواد پلی اتیلن می باشد که باعث می شود در برابر مایعات و مواد غذایی خاصیت ضد آبی داشته باشد.

انواع استروک لیوان کاغذی

استروک دارای دو مدل سینگل و دابل است. در مدل سینگل آن که استروک تک جداره هم نامیده میشود یک طرف آن از کاغذ پایه و طرف دیگر با ماده پلی اتیلن پوشیده شده است. استروک دابل یا استروک دوجداره دو طرف آن با ماده پلی اتیلن پوشیده است.

مزایای لیوان کاغذی

1.جلوگیری از نفوذ مایعات (از جمله چای داغ و یا قهوه ی داغ) به سطح خارجی لیوان کاغذی در صورتی که وقتی ما چای داغ را در لیوان پلاستیکی میریزم دیده شده است که در بسیاری از مواقع یا لیوان پلاستیکی آب می شود و یا حرارت دست ما را می سوزاند.

2.وزارت بهداشت ایران وسازمان محیط زیست ایران به تازگی به دنبال وضع قوانینی هستند که استفاده از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی را ممنوع نمایند.

3. لیوان کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می نماید.

4.بر روی لیوان های کاغذی می توان طراحی ها و نوشت های دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر می رسد.

خرید آنلاین لیوان کاغذی

شما می توانید لیوان یکبار مصرف کاغذی را با طرح دلخواهتان بصورت آنلاین به تکوک سفارش دهید تا این مجموعه برای شما محصولتان را ارسال کنند برای اطلاع دقیق از روند کار و قیمت سفارش خود با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : چاپ لیوان کاغذی,سفارش چاپ لیوان کاغذی,قیمت لیوان کاغذی,قیمت لیوان کاغذی بزرگ , لیوان کاغذی بزرگ,چاپ لیوان کاغذی بزرگ, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 0:07

مهمترین بخش دوران تحصیلی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری هنر برای دانشجویان ارائه و انجام پایان نامه هنر میباشد؛زیرا بدون ارائه پایان نامه هنر امکان فارغ التحصیلی برای دانش آموختگان این رشته وجود ندارد. فرآیندتکمیل و انجام پایان نامه در رشته هنر با بقیه رشته ها یه یک صورت بوده اما نوع مطالعه و روش های تحقیق در آن تفاوت دارد. گام اصلی برای انجام پایان نامه هنر انتخاب موضوع می باشد. برای انجام یک پایان نامه قوی باید  بتوانید موضوع خوبی را انتخاب کنید که در ادامه ی مسیر با آن به مشکل برنخورید. در این مقاله با چگونگی و نحوه انجام پایان نامه دکتری هنر و روش های مناسب پیدا کردن موضوع برای انجام پایان نامه هنر آشنا می شویم، با ما همراه باشید.

۳ گام اساسی برای موضوع پایان نامه

برای پیدا کردن موضوع مناسب برای انجام پایان نامه ۳گام اساسی وجود دارد. در ابتدا یک حیطه مورد علاقه و موردنظر از رشته ی هنر را انتخاب میکنیم. در گام  دوم باید برای آشنایی بیشتر با حیطه انتخابی و مسلط شدن بر جنبه های مختلف موضوع مورد تحقیق باید اطلاعات جمع آوری میکنیم که برای این کار باید مطالعه و پژوهش خود را افزایش داده؛ کاربردی تر کنیم. در گام سوم پس از تسلط بر جنبه ها باید مسائل مختلف حیطه را شناسایی نموده و آن را به عنوان موضوع پژوهشی انتخاب کنیم. برای شناسایی مسائل و مشکلات حیطه مورد تحقیق میتوان از مسئولین مربوط به رشته هنر و اساتید مجرب رشته هنر مشورت بگیریم و همچنین از پژوهش های پایگاه های خارجی نیز کمک گرفت.

پروپوزال پیش درآمدی از انجام پایان نامه

از اصلی ترین و مهمترین مراحل آغاز انجام پایان نامه، پروپوزال و یا همان طرح پیشنهادی از موضوع پایان نامه به شورای پژوهشی دانشکده و سپس دانشگاه است. ارائه طرحی کلی از پایان نامه اهمیت زیادی دارد و رعایت اصول نوشتار آن تعیین کننده تصویب و یا عدم تصویب شورای پژوهشی می باشد.

نحوه انجام پایان نامه دکتری هنر

۱٫- فصل اول هنگام انجام پایان نامه هنر :

مقدمه یا کلیات تحقیق محتوای فصل یک ممکن است در برخی از دانشگاه ها تفاوت هایی داشته باشد. اما معمولاً محتوای فصل یک به ترتیب زیر است:

مقدمه: طرح کلیات تحقیق

بیان مساله: شرح مشکل و ارایه آنها به شکل سوال کلیدی برای پاسخ به کمک تحقیق

ضرورت و اهمیت تحقیق: چرایی انجام کار و معرفی کاربران احتمالی نتایج تحقیق

اهداف تحقیق: آنچه تحقیق به دنبال انجام آن است

فرضیه ها یا سؤال های تحقیق: مسیری برای اجرای تحقیق

پیش فرض ها: قبول مواردی برای اطمینان از حرکت در مسیر اجرای تحقیق

تعریف عملیاتی وا‍ژه های تحقیق: اقدامی برای برداشت مشترک از مفاهیم تحقیق در برخی از دانشگاه ها تاکید بر این است که محدودیت های تحقیق نیز در همین فصل نوشته شود. در برخی از دانشگاه نیز بر نوشتن مبانی نظری تحقیق در این بخش تاکید دارند.

۲-گام دوم برای انجام پایان نامه دکتری

ادبیات و پیشینه تحقیق

مقدمه : معرفی محتوای فصل

مبانی نظری: نطریه های مرتبط با موضوع و قابل بحث در فصل پنج (در تعدادی معدودی از دانشگاه ها مبانی نظری در فصل یک ارایه می شود)

پیشینه تحقیق: تحقیقات داخلی و خارجی مرتبط با موضوع

مطالعه موردی : شامل شهر یا سازمانی هست که پرسشنامه در آن توضیح خواهد شد

جمع بندی کلی: جمع بندی از مجموع ادبیات پیشینه

۳-نگارش فصل سوم هنگام انجام پایان نامه دکتری هنر :

روش شناسی تحقیق در پایان نامه هنر شامل چه بخش هایی می شود؟

مقدمه: معرفی محتوای فصل

روش و طرح کلی تحقیق: اشاره به روش تحقیق از ابعاد هدف، محیط اجرا، استراتژی و مسیراجرا

جامعه آماری: معرفی جامعه آماری

مونه آماری و روش نمونه گیری: بیان تعداد نمونه و روش نمونه گیری

متغیرهای تحقیق: شاخص های تغییر پذیر تعریف می شوند

ابزار اندازه گیری: معرفی ابزار و اعتبار و روایی آن

شیوه جمع آوری اطلاعات: روش اجرا در جمع آوری اطلاعات

روش های آماری: معرفی انواع روش های آماری مورد استفاده در پایان نامه

۴- گام چهارم در انجام پایان نامه دکتری هنر

گام چهارم در انجام پایان نامه هنر تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق می باشد که باید شامل عناوین ذیل باشد

مقدمه : معرفی محتوای فصل

توصیف داده ها: جداول و نمودارهای توصیفی

آزمون فرضیه ها یا طرح سؤالات : متناسب با یافته ها جداول و نمودارهای ذیربط ارایه می شود.

۵- نگارش فصل پنجم در انجام پایان نامه :

بحث و نتیجه گیری

معرفی و محتوای فصل

خلاصه تحقیق: خلاصه سه فصل

خلاصه یافته ها: خلاصه فصل چهارم

بحث : مقایسه تحقیقات و نتایج موافق و مخالف با نتایج حاصل از یافته ها

نتیجه گیری: ارایه پیام حاصل از تحقیق

محدودیت های تحقیق: محدودیت های در کنترل و خارج از کنترل محقق( در برخی از دانشگاه ها در فصل یک نوشته می شود)

پیشنهادهای برخاسته از تحقیق: پیشنهادهایی که با نتایج بدست آمده می توان ارایه کرد.

پیشنهادهایی به سایر محققین : پیشنهاد برای انجام تحقیقات بعدی قابل ذکر است، این حالت بصورت کلی است و در برخی دانشگاه ها، تغییرات جزئی در ترتیب آن وجود دارد.

موضوع پایان نامه، فرآیند انجام پایان نامه، روش های به کار گرفته شده هنگام انجام پایان نامه و مقاله چاپ شده حاصل از آن ارزش و اعتبار چند ساله تحصیلی دانشجو می باشد و پلی برای رسیدن به موفقیت های آینده او محسوب می گردد.یک دانشجوی هنر در کنار آموخته هایی که به دست می آورد با انجام پایان نامه هنر خودش را می آزماید که چقدر این دانش را آموخته است.

برآورد هزینه ها، مواد، امکانات مورد نیاز پروژه و اهداف کاربردی طرح بخش های اصلی و مهم پروپوزال می باشند. متاسفانه در بیشتر دانشگاه های کشور به ویژه شهرستان ها واحد درسی کامل و جامعی به منظور ارائه مراحل و جزئیات انجام پایان نامه وجود نداشته و یا به شکل کاربردی نمی باشد؛ این موضوع سبب سردرگمی، استرس، کاهش عملکرد و بی اعتبار بودن بسیاری از پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و مقطع دکتری دانشجویان سراسر کشور است.

نحوه تایپ و ویرایش پایان نامه ذکتری هنر

تایپ پایان نامه هنر نیز اصول خاصی داشته و به هر صورت نمی توان پایان نامه هنر را تحویل داد بلکه اصول نگارشی و صفحه آرایی آن نیز باید رعایت گردد. موارد مهمه که باید در تایپ رعایت گردد بصورت زیر اعلام می گردد:

پایان نامه ها باید در صفحات A4 تنظیم گردند.

فاصله بین خطوط یک سانتی متر می باشد و نوشته های پایان متن پایان نامه  هنر باید بصورت یک در میان باشد.

در تایپ باید فونت استاندارد از دانشگاه پیگیری گردد و فونت کل متن یک اندازه و یک نوع و فونت تیتر های اصلی و تیتر های فرعی فونتی بزرگتر می باشد.

در صورتی که در متن علامت یا کاراکتر خاصی استفاده می گردد مثل ثبت معادلات ریاضی باید بصورت تایپی بوده و نمی توان این بخش ها را دستی اعمال گردد..

در صورت نیاز به ثبت اطلاعاتی همچون جدول یا تصویر باید این بخش ها بصورت مرتب و بصورت تایپ تهیه و یا تصاویر را یک دست در نرم افزار های مربوطه تنظیم و در متن پایان نامه استفاده می گردد لازم به توضیح است که اطلاعات جداول در بالا جدول و به ترتیب شماره گذاری و اطلاعات تصاویر در پایین جدول و به ترتیب شماره گذاری می گردد.

کادر بندی های مربوط به هر صفحه پایان نامه هنر باید طبق استاندارد قرار گیرد این استاندارد باید برای تمامی المان های موجود در پایان نامه هنر صدق نماید و به این صورت می باشد که سمت راست و چپ هر صفحه پایان نامه ۳ سانتی متر فاصله داشته باشد، حاشیه ای بالا و پائین نیز باید ۵/۲ سانتی متر می باشد.

ترجمه متون انگلیسی تخصصی در انجام پایان نامه دکتری هنر

یکی از مراحل اصلی و مهم در نگارش پایان نامه و پروپوزال، استفاده از متون انگلیسی و ترجمه آنها است. ترجمه متون کاری بسیار تخصصی و زمان بر است که نیاز به سطح متوسط و بالایی از دانش زبان انگلیسی دارد. بکارگیری متون انگلیسی تاثیر به سزایی در انتخاب موضوع و کیفیت انجام پایان نامه شما داشته و ترجمه تخصصی و کاربردی آنها در چایان نامه بسیار مهم می باشد.

مشاوره انجام پایان نامه ارزان دکتری هنر

اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری باشید احتمالا نوشتن پایان نامه یکی از دغدغه های شماست. انجام پایان نامه علاوه بر مشکلاتی که برای نگارش ، انتخاب موضوع پایان نامه و نوشتن پروپزال دارد ، جنبه مالی آن نیز یکی از مشکلات دانشجویان است. نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها شامل هزینه هایی است که شاید برخی از دانشجویان توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراین ما در نگارشگران برتر با استفاده از برترین مشاوران کشور سعی کرده ایم تا هزینه های اضافی را کسر و انجام پایان نامه برای شما ارزان تمام شود. کافیست تا با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما در انجام پایان نامه ارزان راهنمایی کنند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه ارزان ,انجام پایان نامه,پایان نامه ارزان,موضوع پایان نامه,انجام پایان نامه اقتصاد انرژی,اهمیت انجام پایان نامه, پایان نامه ارزان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 223 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 23:54

یکی از بهترین نمونه های لیوان کاغذی است. لیوان کاغذی کرافت نسبت به سایر لیوان های کاغذی جنس محکم تری دارد. لیوان کاغذی کرافت در دو نوع بدون درب و با درب تولید می شود ، همچنین سایز بندی این لیوان با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است. لیوان کاغذی کرافت گزینه مناسبی برای تبلیغات است. چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی کرافت به دلیل استحکام بالای آن بهترین گزینه برای کافی شاپ ها و صاحبان کسب و کار است.

انواع مختلف لیوان کاغذی

لیوان کاغذی کرافت

لیوان کاغذی کرافت

لیوان کاغذی کرافت در چه سایز هایی تولید می شود؟

90 سی سی

110 سی سی

120 سی سی

180 سی سی

220 سی سی

360 سی سی

480 سی سی

مشتریان اصلی لیوان کاغذی کرافت چه کسانی هستند؟

کاربرد اصلی لیوان کاغذی بیشتر برای کافی شاپ های بیرون بر و آب میوه فروشی ها می باشد. اما شرکت ها و صاحبان کسب و کار به خاطر ظاهر زیبا و شیک آن معمولا لیوان کاغذی کرافـت را برای تبلیغات استفاده می کنند و همینطور تالار ها و رستوران ها نیز بیشتر متمایل به استفاده از لیوان کاغذی کرافـت با چاپ اختصاصی هستند. البته مصارف شخصی و استفاده از لیوان کاغذی در مهمانی ها و تولد ها نیز آمار بالایی را به خود اختصاص داده است.

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی کرافت

جهت تبلیغات مصرف کنندگان محترم امکان چاپ لوگوی اختصاصی بر روی محصولات وجود دارد.

قیمت لیوان کاغذی کرافت

لیوان کاغـذی کرافـت دار در بیشتر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد, عوامل زیر تعیین کننده قیمت نهایی محصول می باشد و لازم به ذکر می باشد که این قیمت ها در حال نوسان هستند. قیمت لیوان کاغذی کرافـت با توجه به تعداد سفارش داده شده و همچنین کیفیت کاغذ تعیین می گردد. ابعاد لیوان کاغذی کرافت مخصوص شربت ، قهوه, چایی, نسکافه و خیلی از نوشیدنی های دیگر بسته به انتخاب مشتری می باشد

تعداد تیراژ سفارش داده شده

سفارش محصول بر حسب طرح های عمومی

سفارش محصول بر حسب طرح اختصاصی تبلیغاتی

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : لیوان کاغذی, لیوان کاغذی تبلیغاتی,لیوان کاغذی تبلیغاتی کرافت,لیوان کاغذی کرافت,قیمت لیوان کاغذی کرافت, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 264 تاريخ : جمعه 20 تير 1399 ساعت: 14:17

کاغذ های لیوان کاغذی در برند های مات و گلاسه بوده و قیمت لیوان کاغذی مات کمتر از قیمت لیوان کاغذی گلاسه می باشد. لیوان کاغذی گلاسه یکبار مصرف بوده و در حقیقت برای یک بار استفاده طراحی شده و سپس دور انداخته می شوند. قیمت لیوان کاغذی گلاسه دارای طرح های عمومی کمتر از قیمت اختصاصی با طرح و لوگوی خاص می باشد.

فرق لیوان کاغذی گلاسه با لیوان کاغذی مات در چیست؟

لیوان کاغذی گلاسه یک روکش ضد آب در بیرون آن طراحی شده است و همینطور لیوان کاغذی گلاسـه براق تر از لیوان کاغذی مات است . از نظر کیفیت چاپ ، لیوان کاغذی گلاسه بهتر است.

چاپ لیوان کاغذی گلاسـه تبلیغاتی

بیشترین میزان حجم سفارش برای لیوان های کاغذی گلاسه اختصاصی یا همان تبلیغاتی مربوط به لیوان کاغذی با ابعاد متوسط است که میزان 7 انس یا 200 cc مایع جات را درون خود قرار می دهد ، چاپ و تبلیغات تکوک قادر به قبول انواع سفارشات لیوان های اختصاصی بوده و هر گونه سفارش سازی از طرف مشتری را قبول خواهد کرد .

لیوان کاغذی گلاسه

لیوان کاغذی گلاسه

قیمت چاپ روی لیوان کاغذی گلاسه

برای چاپ لیوان کاغذی از متد چاپی افست استفاده می شود که به علت نوع جنس کاغذی که این نوع لیوان ها دارد این نوع چاپ به عنوان برترین و کم هزینه ترین متد ها شناخته می شود .برای چاپ روی لیوان  کاغذی تبلیغاتی به صورت تک رنگ ، دو رنگ و چهار رنگ استفاده می شود که ابعاد تصویر برای چاپ و تعداد رنگ های تاثیر مستقیمی در قیمت چاپ خواهد داشت .

مشتریان اصلی لیوان کاغذی درب دار گلاسه چه کسانی هستند؟

کاربرد اصلی لیوان کاغذی بیشتر برای کافی شاپ های بیرون بر و آب میوه فروشی ها می باشد. اما شرکت ها و صاحبان کسب و کار به خاطر ظاهر زیبا و شیک آن معمولا لیوان کاغـذی درب دار را برای تبلیغات استفاده می کنند و همینطور تالار ها و رستوران ها نیز بیشتر متمایل به استفاده از لیوان کاغـذی درب دار با چاپ اختصاصی هستند. البته مصارف شخصی و استفاده از لیوان کاغذی در مهمانی ها و تولد ها نیز آمار بالایی را به خود اختصاص داده است.

سفارش چاپ لیوان کاغذی گلاسه در تکوک

امکان چاپ انواع طرح های مورد نظر مشتریان بر روی لیوان کاغذی با بهترین کیفیت

تحویل سریع و به موقع لیوان های کاغذی چاپ شده

کیفیت بسیار بالا در تولید لیوان کاغذی

استفاده از بهترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در چاپ لیوان کاغذی

و از همه مهمتر ، قیمت بسیار مناسب تولید و چاپ لیوان کاغذی در تکوک

لیوان گلاسه کاغذی مناسب چه مکان هایی است؟

مناسب برای سفرها،
تفریحات،
مراسم جشن وعزا،
قهوه خانه ها،
سفره خانه های سنتی،
بوفه های بین راهی،
بوفه های مدارس و دانشگاه ها،
محل کار،
منزل
کافی شاپ ها
آبمیوه فروشی ها
نمایشگاه ها
تبلیغات
و…..

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : لیوان گلاسه کاغذی,قیمت لیوان گلاسه کاغذی, خرید لیوان گلاسه کاغذی,چاپ لیوان کاغذی گلاسه,لیوان کاغذی درب دار گلاسه, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 216 تاريخ : جمعه 20 تير 1399 ساعت: 14:16

خبرنامه